O PIXERS opowiada jego Zespół Kreatywny:
Działamy globalnie – nie ograniczamy się tylko do naszego kraju. Postanowiliśmy sprostać wymaganiom mieszkańców Europy i reszty świata. W końcu – po co się ograniczać? Dzięki temu, nasz licznik odPIXERSowanych metrów kwadratowych stale rośnie.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Allegro
Na chwilę obecną nie prowadzimy i nie planujemy prowadzić sprzedaży na Allegro. Przecież Allegro nie ma tak niesamowitej oprawy jak nasza strona! A zwariowane koncepcje i odjechane aranżacje trzeba pokazywać w takim właśnie środowisku. Ale z drugiej strony – może trzeba odPIXERSować Allegro?
Blogosfera
Posiadamy blog firmowy, na którym dzielimy się naszymi inspiracjami, nowymi pomysłami i produktami. Robimy to konsekwentnie i robimy to dobrze. Ma być kolorowo, dizajnersko ze szczyptą szaleństwa. Piszemy poradniki, robimy top listy, zestawiamy nasze fototapety z różnymi produktami. Blog jest dla nas miejscem, w którym dzielimy się sobą. Lubimy też wywoływać kontrowersje. No risk, no fun.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Współpracujemy z polskimi i zagranicznymi blogami o dizajnie. Artykuły o naszych kolekcjach pojawiają się regularnie w internetowym wydaniu Czterech Kątów, na blogu Freshome oraz DesignYouTrust.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Darmowa dostawa
Współpracujemy z firmą DHL, która zapewnia profesjonalną i szybką dostawę zamówionego towaru. Zamówienia powyżej 1000zł objęte są programem darmowej dostawy (wersja standard) do klienta.
E-mail marketing
Rozsyłany jest newsletter do naszych klientów. Wysyłka odbywa się raz na dwa tygodnie, chyba że przygotowujemy dodatkowe atrakcje w formie konkursów, promocji – np. 20% zniżki na produkty z poszczególnych kolekcji.
Posiadamy dwa fan page’e – polski i angielskojęzyczny. Prezentujemy na nich dizajnerskie inspiracje, zarówno nasze, jak i te ze świata. Korzystamy z nich także do kontaktu z klientami. Dodatkowo posiadamy konto na Flickr, Tumblr, Behance, Twitter. Korzystamy z tego aby zwiększyć zasięg naszych komunikatów i podprogowych przekazów, dzięki którym wszyscy wiedzą, że PIXERS jest taki fajny 🙂 Dodatkowo działamy także na Pintereście – jak zawsze w sposób zakręcony i bardzo kolorowy. Kategorie przygotowaliśmy tak, aby jak najszerzej pokazać właśnie to, co nas inspiruje i to, co chcielibyśmy na przykład mieć w domu, ale jeszcze nie mamy, bo praca w PIXERS pochłania cały nasz czas.
Groupon i inne serwisy zakupów grupowych
Korzystaliśmy z oferty Groupona, jednak była to jednorazowa przygoda. Wolimy koncentrować się na tworzeniu interesującej oferty dla każdego klienta.
Klienci
Oferujemy produkty dla każdego – od artystycznych dusz, po panie domu. Oscylujemy pomiędzy skrajnościami, starając się aby wszyscy znaleźli u nas coś dla siebie. Uważamy, że dizajn jest dla wszystkich – forma jaką przyjmie zależy od prywatnych upodobań. Dlaczego kobieta prowadząca dom nie może mieć w swojej kuchni odrobiny szaleństwa? Czy skrawek Londynu na ścianie nie natchnie jej do nowych inspiracji kulinarnych? Czy dizajnerskie mieszkania młodych, pięknych i bogatych to tylko kolorowe ściany i geometryczne wzory? Nie. Nasza oferta jest na tyle rozmaita, że dociera do każdego.
Konkursy
Prowadzimy konkurs na naszej stronie „Wgraj i wygraj”. Za interesujące aranżacje wnętrz z wykorzystaniem fototapet z naszej oferty przyznajemy bony do wykorzystania w naszym sklepie. Mamy jednak w planach przeprowadzenie kolejnych konkursów i akcji promocyjnych. Na naszym fan page’u przeprowadziliśmy też konkurs na okulary Deezeye. Polegał on za zaprojektowaniu odjechanych okularów, które potem przygotowaliśmy i wysłaliśmy do zwycięzców. Psychodeliczne, odjechane, zwariowane, tematyczne – oto jakie były projekty uczestników. Taki też jest cały PIXERS.
Mobile
Mobilna wersja strony internetowej jest w przygotowaniu, jak zwykle – milion pomysłów, więc ciężko się zdecydować. Chcemy, aby było to tak samo magiczne i niepowtarzalne jak wszystko co związane z PIXERS.
Oferta
Uznanie tysięcy zadowolonych klientów pomaga nam prężnie się rozwijać i zaskakiwać coraz śmielszymi propozycjami na wystrój wnętrz, aranżację przeróżnych przestrzeni oraz „odpicowanie” sprzętów codziennego użytku. Dzięki naszym naklejkom laptop, lodówka czy drzwi dostają „drugie życie” made by PIXERS, stają się wyraziste i niepowtarzalne.
Wideo
Na naszej stronie mamy dział PIXERS.TV – znajdują się tam poradniki, związane z naszymi produktami. Zamieściliśmy tam informację, jak przykleić naklejkę na ścianę, czy na laptopa. Jednak uwaga! – możemy uchylić rąbka tajemnicy, że szykujemy nowe, niezwykłe i specjalne video tutoriale. Mamy już miliard pomysłów na to jak powinny wyglądać – teraz tylko musimy wybrać te najbardziej odjechane! Ale możecie być pewni, że kiedy PIXERS.TV wystartuje w nowej, lepszej, bardziej pokręconej odsłonie – będzie to coś, co wywróci Wasze dotychczasowe myślenie na temat wideo poradników! Dodatkowo – można już obejrzeć “Making of…” z przygotowań do naszej pierwszej reklamy. Materiał dostępny jest na naszym kanale YT
Viral, marketing szeptany, e-pr
Nasze działania koncentrujemy wokół blogów o dizajnie czy portalach związanych z wystrojem wnętrz. Oczywiście wykorzystujemy także różnego rodzaju kanały Social Media. Staramy się być tam, gdzie możemy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców szukających konkretnego produktu. Działania viralowe, ambientowe to kolejny krok dla PIXERS. Szykujemy partyzanckie akcje w całym internecie – nie będziecie wiedzieli skąd, jak i kiedy zaatakują Was informacje o PIXERS. Dlatego przygotujcie się i wyczekujcie znaków na cyfrowym niebie!
Załoga
Tworzymy zgrany team, który buzuje od pomysłów. Inspirują nas jelenie i norweski dizajn. Zespół który stworzyliśmy, zaraża pozytywną energią i bzikiem na punkcie ścian i dizajnu – nie bez kozery mówimy o sobie, że biegamy po ścianach. Mamy świra na punkcie, kawy i wąsów. Wystarczy zerknąć na stronę O NAS. Posiadamy też mroczną stronę – cały czas kombinujemy i knujemy jak podbić świat sztuki użytkowej – gdzie wcisnąć się i czym jeszcze zaciekawić naszych klientów. Kręci nas Diznajn, przez duże D, a także wszystko co artystyczne. Cały czas śledzimy trendy, którymi się inspirujemy i które wdrażamy w naszych projektach i produktach. Noce spędzamy na egzystencjalnych rozmowach o życiu i przeszukiwaniu internetu, aby znaleźć jak najwięcej inspiracji. Naszym nieodłącznym towarzyszem jest Sir Jack Daniels. Z resztą co tu dużo mówić – popatrzcie na nas! Jesteśmy piękne (panie), przystojni (panowie) i przebojowi (wszyscy)!