W ramach kampanii przygotowano serię kilkunastosekundowych spotów wideo i audio prezentujących ofertę promocyjną, która będzie obowiązywała w najbliższych tygodniach. Emisje filmów reklamowych zaplanowano w ponad stu stacjach telewizyjnych, w tym: TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN oraz ich kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Animacje wpisują się w zmienioną w tym roku identyfikację wizualną E.Leclerc. Natomiast kampania radiowa obejmie RMF FM, Radio Zet i Program Trzeci Polskiego Radia. Reklamom w mediach będą towarzyszyły działania w kanałach social media marki.
W cyklu czterech katalogów zostaną zaprezentowane grupy produktów w promocyjnych cenach. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „Dołącz do Drużyny”, nawiązujące do mundialu w Rosji. W ofercie znajdą się gadżety dla kibiców, takie jak stroje w biało-czerwonych barwach, piłki i zabawki z motywami odnoszącymi się do reprezentacji Polski.