E-Logistics z nowym dyrektorem sprzedaży logistyki dla e-commerce

Do zespołu E-Logistics z Grupy OEX dołączył Piotr Lewaciuk, przez ostatnie 8 lat związany z Grupą Integer. Jako dyrektor sprzedaży logistyki e-commerce na region CEE będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i pozyskiwanie projektów z sektora e-handlu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2017-06-14

Piotr Lewaciuk jest absolwentem Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Białymstoku. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze e-commerce. Poprzednio był związany z Grupą Integer, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego paczkomatami InPost. Wcześniej zajmował stanowisko regionalnego szefa sprzedaży w firmie kurierskiej Siódemka i dyrektora sprzedaży w Maspex Wadowice, gdzie odpowiadał za projekt przejęcia oraz rozwój marki Tymbark.

Kompetencje Piotra Lewaciuka idealnie wpisują się w strategię rozwoju E-Logistics. Naszym celem jest wzrost sprzedaży usług także poza granicami Polski. Wierzę, że dzięki doświadczeniu nowego dyrektora sprzedaży logistyki dla e-commerce skutecznie umocnimy naszą pozycję na rynkach CEE – powiedział Artur Wojtaszek, członek zarządu OEX SA odpowiedzialny za segment e-biznes.

E-Logistics oferuje kompleksowe usługi logistyczne dla sektora e-commerce, obsługę POSM i programów lojalnościowych oraz optymalizację procesów zakupowych. Zarządza centrum dystrybucji o powierzchni 30 000 m2, zlokalizowanym w Łubnej pod Warszawą. Realizuje projekty dla kilkuset klientów z branży e-commerce, FMCG, farmaceutycznej i finansowej.

Zespół E-Logistics tworzy 150 osób, w tym grono ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży i unikalnymi kompetencjami. Przedstawiciele spółki występują jako prelegenci na najważniejszych wydarzeniach w sektorze e-commerce i logistyki oraz pełnią rolę wykładowców na uczelniach prowadzących studia z zakresu e-handlu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

E-Logistics to marka należąca do spółki Cursor SA z Grupy OEX.

Słuchaj podcastu NowyMarketing