Kampanie e-mailingowe dają możliwość targetowania i personalizowania wysyłki, a to pozwala sądzić, że e-mailing jest skutecznym narzędziem marketingu on-line.
Z myślą o wsparciu swoich klientów, firma Eniro Polska, właściciel lokalnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, nawiązała długofalową współpracę z Grupą Wirtualna Polska w zakresie realizacji kampanii e-mailingowych. W ramach kooperacji obie firmy koncentrują się na wsparciu sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Zobacz również
E-mailing jest doskonałym narzędziem umożliwiającym indywidualną komunikację pomiędzy klientem a konsumentem, a tym samym pozwala na budowanie między nimi relacji opartej na wzajemnym zaufaniu i lojalności. E-mailing pozwala także na interakcję – na przeniesienie klienta do sklepu internetowego lub strony internetowej ze szczegółami oferty. Jak pokazują dane aż 55% firm generuje co najmniej 10% sprzedaży poprzez email marketing.**
Panorama Firm, wiodąca marka Eniro Polska, od lat dostarcza polskim przedsiębiorcom nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego, aby mogli osiągać biznesowe sukcesy. Nasi konsultanci stale kontaktują się z tysiącami właścicieli firm oferując im kompleksowe usługi – od pakietów cyfrowych w Panoramie Firm do mobilnych stron www czy remarketingu. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska. Dzięki nawiązanej współpracy z Grupą Wirtualna Polska, poszerzyliśmy naszą ofertę o kompleksową realizację kampanii e-mailingowych. Teraz będziemy mogli jeszcze lepiej wspierać naszych klientów. E-mailing jest przecież uznawany za jeden z najskuteczniejszych i najszybciej działających kanałów komunikacji. Dodatkowo, gwarantujemy, że przekaz reklamowy naszych klientów zostanie w 100% dostarczony do wskazanej grupy docelowej, dzięki unikatowemu systemowi partnera – Grupy Wirtualna Polska, który realizuje wysyłkę kampanii e-mailingowej. -– dodaje Magdalena Wypychowicz.
W ramach współpracy i wsparcia udzielanego właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw Eniro Polska oferuje:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- dobór bazy do wysyłki, w tym możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej poprzez kryteria targetowania, takie jak: miejsce zamieszkania, płeć, wiek, wykształcenie, branże i zainteresowania;
- przygotowanie kreacji przez Eniro;
- realizację wysyłki do wybranej grupy odbiorców do bazy i za pośrednictwem Grupy Wirtualna Polska;
- raport końcowy opisujący efekty kampanii.
Zdecydowaliśmy się na zawarcie strategicznego aliansu z Grupą Wirtualna Polska, ponieważ dysponuje ona największą bazą w Polsce aktywnych użytkowników poczty elektronicznej – 11 mln*** – komentuje Magdalena Wypychowicz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*źródło: IIBR, kwiecień 2014
**Econsultancy „Email Marketing Census”, 2014
***źródło: Megapanel PBI/Gemius, październik 2015