Product Information Management to klasa systemów przeznaczonych dla producentów i dystrybutorów, którzy chcą rozwijać swoją strategię omnichannel. PIMy usprawniają zarządzanie katalogami produktów, zwiększa sprzedaż oraz oferuje cały szereg innych korzyści, nie tylko w digitalu. e-point od lat wdraża tego typu systemy, jednak partnerstwo z tak dużym graczem jak Akeneo, pozwala wnieść jakość usług na wyższy poziom.
Unikatowa globalna społeczność setek klientów, deweloperów i partnerów Akeneo pozwala ekosystemowi Akeneo PIM, zbudowanemu na platformie open-source i SaaS-first, na ciągłą ewolucję. Dzięki temu jest w stanie zaspokojać potrzeby użytkowników i ulepszać doświadczenia produktu (Product Experience), które są kluczowym wzkaźnikiem sukcesu sprzedaży w internecie.
Zobacz również
– Akeneo to najwyższej klasy system, które doskonale wpisuje się w naszą ofertę usług. Ten pakiet narzędzi do zarządzania Product Experience jest rekomendowany jako PIM pierwszego wyboru do integracji z Magento – najpopularniejszym systemem e-commerce na świecie. Wdrożenie Akeneo w firmie pozwala dostarczać klientom doskonałe doświadczenia zakupowe, które napędzają sprzedaż dla naszych klientów – zwraca uwagę Łukasz Trzaska, dyrektor rozwoju DXP w e-point.
– Cieszymy się, że e-point dołączył do grona naszych partnerów. Połączenie technologii Akeneo z doświadczeniem zespołu e-point w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań da markom unikalną możliwość tworzenia najwyższej jakości doświadczeń produktowych dla swoich klientów – dodaje Tobias Schlotter, wiceprezes Akeneo ds. Global Channels.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach