Współpraca otwiera e-point dostęp m.in. do wiodących i sprawdzonych technologii, na których firma zamierza oprzeć swoją strategię rozwoju na najbliższe lata. Platforma Hybris idealnie wpisuje się w obszar posiadanej przez e-point wiedzy technologicznej, jak i kompetencje projektowe w zakresie tworzenia złożonych systemów informatycznych. SAP Hybris to idealne rozwiązanie dla wielonarodowych platform e-commerce, sprzedaży bezpośredniej i MLM oraz dla systemów omnichannel w sektorze finansowym.
W ostatnich latach doszło do cichej, cyfrowej rewolucji, która nieodwracalnie zmieniła ścieżkę zakupową. Klient może przetestować i nabyć produkt poprzez dziesiątki różnych kanałów. Firmy, które najlepiej zrozumieją przebieg procesów zakupowych i stworzą model biznesowy oparty na właściwym rozwiązaniu technologicznym – wygrają.
Zobacz również
– Sukces firm, dla których pracuje e-point, zależy od tego, w jaki sposób odpowiadają one na oczekiwania swych klientów – mówi Marek Sodolski, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w e-point – Poszukiwaliśmy oprogramowania, które pozwoli naszym partnerom osiągnąć przewagę konkurencyjną poprzez skuteczniejsze dotarcie do odbiorcy, a jednocześnie będzie na tyle elastyczne, aby błyskawicznie dopasować się do zmieniającego się rynku. Wybór padł na Hybris – uznaliśmy, że to kombinacja dojrzałej technologii, wielu gotowych grup modułów przy jednoczesnym zachowaniu ogromnych możliwości ich dostosowania do warunków klienta.
– Kompetencje, z których znany jest e-point, wskazują, że firma ta dobrze rozumie złożoność nowych modeli biznesowych. To stwarza silną podstawę do współpracy z SAP – mówi Kinga Piecuch, Prezes Zarządu SAP Polska – W wyniku zastosowania strategii wielokanałowej, firmy zauważają zwiększenie lojalności konsumentów, wzrost przewagi konkurencyjnej i lepsze wrażenia konsumentów. Potwierdza to nasze badanie, przeprowadzone wśród decydentów omnichannel. Oczekiwania klientów są i będą kluczowym elementem definiującym strategie sprzedaży wielokanałowej.
Firma Hybris Software, należąca do SAP, jest obecna na rynku od 1997 roku. Oferuje wysokiej jakości narzędzia do zarządzania danymi klientów, procesami komercyjnymi i portfolio produktów, pozwalające na objęcie tym samym rozwiązaniem wielu kanałów (sklepy, call center, aplikacje przeglądarkowe i mobilne, BTL).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
e-point SA od blisko 19 lat tworzy nowatorskie systemy internetowe „szyte na miarę” dla największych międzynarodowych korporacji. Dzięki dobremu know-how z rozwiązań firmy korzystają m.in. Grupa ING, Amway, Raiffeisen Polbank, Lion’s Bank, PZU, Aviva, Aegon. Hybris pozyskuje więc wsparcie stabilnego partnera wdrożeniowego o silnej pozycji rynkowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing