– W e-point mocno rozbudowaliśmy dział projektowania User Experience, więc przyszła pora na położenie silnego nacisku na aspekty związane z projektowaniem graficznym. Krzysztof ma mnóstwo doświadczeń, a jego kompetencje kreatywne idealnie wpisują się w kierunek rozwoju firmy – mówi Łukasz Franczuk, UX Team Leader z firmy e-point SA.
Do kluczowych obowiązków nowego Art Directora będzie należało tworzenie pomysłów graficznych na potrzeby realizowanych projektów i przetargów, inspirowanie i nadzorowanie pracy grafików, a także wprowadzanie nowych koncepcji interakcji z markami obsługiwanymi przez e-point.
Zobacz również
Krzysztof Rejek wcześniej był Art Directorem w Interactive Solutions, oraz Senior Designerem w Ars Thanea. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Procter&Gamble, Adidas, Heyah, Philips, Microsoft, T-mobile, Nutricia, Yes Biżuteria.
e-point w czasie 18 lat funkcjonowania na rynku wyspecjalizował się w tworzeniu systemów internetowych „szytych na miarę” – rozwiązania typu omnichannel dla branży finansowej i międzynarodowe systemy e-commerce. Wśród klientów e-point są m.in. Amway, ING, Raiffeisen Polbank, Aleo.pl, PZU, Lion’s Bank, Toshiba, Link4, Aegon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing