Unique Digital zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań interaktywnych, Social Media i WoMM dla marek obsługiwanych przez Unique One, agencji BTL, która od 13 lat działała jako Linea Recta Polska.
– Zakładamy, że tym, czego dziś potrzebuje marketer jest synergiczna obsługa we wszystkich istotnych kanałach komunikacji: od półki po media interaktywne. Takie spojrzenie jest filarem decyzji o naszej kooperacji i wspólnym budowaniu rozwiązań dla klientów. Naszym celem jest dostarczanie nie tyle pojedynczych narzędzi, co całych ich zestawów precyzyjnie odpowiadających procesom zakupowym. W takim spojrzeniu upatrujemy naszą siłę – mówi Michał Siejak, zarządzający E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W 2013 roku współpracujące agencje osiągnęły przychody na poziomie 15 mln złotych.
– Naszą ambicją jest osiągnięcie przychodów wynoszących 22 milionów w 2014 roku. Wierzymy, że dzięki połączeniu kompetencji BTL i Interactive zdobędziemy nowe budżety – mówi Grzegorz Bonder (Unique One).
Unique One obsługiwała dotychczas m.in. Nestle Polska, Totalizator Sportowy, Polkomtel, L’Oreal, Makro. Wśród klientów agencji 6ix WoMM & Social Media oraz E_misja Interactive 360 znajdują się m.in. Bosch, CEDC, Herbapol, Open Finance, Polpharma, TIMEX.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing