Electronic Arts Inc zaprezentowało pierwsze spojrzenie na interaktywną przyszłość piłki nożnej – EA SPORTS FC™ przedstawia zupełnie nową wizję marki, jej tożsamości i logo. FC stanie się platformą EA SPORTS do tworzenia, innowacji i rozwoju nowych doświadczeń piłkarskich, która połączy setki milionów fanów poprzez produkty na konsole, mobilne, internetowe i esportowe.
W ciągu najbliższych dni marka EA SPORTS FC™ zadebiutuje w ponad 100 meczach największych lig świata, w tym w rodzimej PKO BP Ekstraklasie. Fani piłki nożnej po raz pierwszy zobaczą nową identyfikację marki na żywo dzięki partnerom EA SPORTS, w tym: Premier League, LaLiga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1, WSL, NWSL, CONMEBOL i nie tylko. Głosy całego piłkarskiego świata łączą się z EA SPORTS, rozpoczynając nową erę futbolu, z setkami lig, drużyn, marek i sportowców przedstawiających logo EA SPORTS FC.
Zobacz również
– Tutaj zaczyna się historia EA SPORTS FC. Bazujemy na 30-letnim doświadczeniu bycia liderem gatunku oraz na historii tworzenia doświadczeń, które łączą globalną społeczność piłkarską. Teraz budujemy przyszłość opartą o zasadę fan-first (fani przede wszystkim) – powiedział Nick Wlodyka, SVP & GM w EA SPORTS FC. – EA SPORTS FC będzie symbolem tego sportu, symbolem innowacji i zmian, a my jesteśmy pełni energii, by w lipcu pokazać naszym fanom znacznie więcej – dodał.
Komunikacja wizualna nowej marki czerpie inspirację z piękna sportu jakim jest piłka nożna oraz trójkąta – kształtu obecnego na wielu poziomach kultury futbolu, który przede wszystkim, ma reprezentować wielowymiarowość gry. Od technik podań do stałych zagrań, kształt ten jest również częścią DNA piłkarskich doświadczeń EA SPORTS od dziesięcioleci – od izometrycznych perspektyw w naszych pierwszych 8-bitowych projektach, przez wielokąty tworzące każdy piksel w najbardziej nowoczesnych grach, aż po ikoniczny symbol wskaźnika gracza, który pojawia się nad każdym zawodnikiem podczas meczu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
EA SPORTS od 30 lat definiuje interaktywną piłkę nożną i buduje globalną społeczność piłkarską liczącą aktualnie ponad 150 milionów osób na różnych platformach. Społeczność, którą EA SPORTS FC będzie teraz powiększać razem z partnerami w ramach wspólnego celu – budowania przyszłości piłki nożnej zorientowanej przede wszystkim na jej fanów. Nowe doświadczenie niezrównanej autentyczności, zbudowanej na fundamencie integracji i innowacji, odda w ręce gracy dostęp ponad 19 000 w pełni licencjonowanych zawodników, 700 drużyn i 30 lig, przy wsparciu ponad 300 globalnych partnerów ze świata piłki nożnej, którzy otworzą marce drzwi na ekspansję na nowe obszary, obejmujące zarówno rozgrywki kobiece jak i niższe ligi piłkarskie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kibice mogą już teraz zarejestrować się na stronie easports.com/fc, aby dołączyć do Klubu i jako jedni z pierwszych dowiedzieć się więcej, jeszcze przed oficjalnymi informacjami o nowej serii, które pojawią się w lipcu.