EA SPORTS™ i Prosto we współpracy łączącej dwa światy. Powstała limitowana edycja koszulki

EA SPORTS™ i Prosto we współpracy łączącej dwa światy. Powstała limitowana edycja koszulki
EA SPORTS™ i Prosto połączą świat wirtualnego futbolu z tym realnym – z tej okazji unikalne koszulki zaprojektowane przez Prosto przy udziale Wojtka Sokoła staną się rzeczywistością. Limitowana seria nigdy nie trafi do sprzedaży – fani będą mogli zdobyć koszulkę w ramach specjalnych aktywacji.
O autorze
1 min czytania 2023-12-04

W ramach współpracy marki przygotowały, m.in.:

  • dedykowaną sesję zdjęciową (jej efekty znajdziesz tutaj),
  • wyjątkowy konkurs Prosto Wear, w którym zwycięzców wybierał będzie Wojtek Sokół,
  • szereg aktywacji na kanałach partnerów. 

Kluczowym elementem kampanii jest wyjątkowy spot z udziałem rapera i założyciela Prosto – Wojtka Sokoła, nawiązujący do korzeni projektu koszulki i samej marki – odważnych i wyrazistych lat 90. Materiał znajdziesz tutaj.

– Łączenie różnych światów, to moja specjalność, dlatego bardzo mnie cieszy, że koszulka Prosto x EA SPORTS pojawi się zarówno w świecie wirtualnym jak i fizycznie, w rzeczywistości. To super współpraca łącząca świat streetwearu i gamingu. Wyrazistym designem koszulki nawiązujemy do bliskich nam lat 90-tych. To nasze korzenie i stylistyka, którą bawimy się i przetwarzamy od początku istnienia Prosto – powiedział założyciel Prosto, raper i biznesmen, Wojtek Sokół. 

Wyjątkowa koszulka jest hołdem obu marek w stronę lat 90. – czasu kiedy futbolową modą rządziły legendarne, odważne i kolorowe projekty. Wiele z ówczesnych projektów wciąż uwielbiane jest przez fanów piłki, ale i mody, ponieważ coraz częściej koszulki piłkarskie stają się kluczowym elementem stylizacji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez trzy tygodnie, począwszy od 27 listopada gracze na całym świecie mogą odblokować wyjątkowe stroje zaprojektowane przez Prosto, dostępne w trybie Ultimate Team™.

Słuchaj podcastu NowyMarketing