W ramach współpracy marki przygotowały, m.in.:
- dedykowaną sesję zdjęciową (jej efekty znajdziesz tutaj),
- wyjątkowy konkurs Prosto Wear, w którym zwycięzców wybierał będzie Wojtek Sokół,
- szereg aktywacji na kanałach partnerów.
Kluczowym elementem kampanii jest wyjątkowy spot z udziałem rapera i założyciela Prosto – Wojtka Sokoła, nawiązujący do korzeni projektu koszulki i samej marki – odważnych i wyrazistych lat 90. Materiał znajdziesz tutaj.
Zobacz również
– Łączenie różnych światów, to moja specjalność, dlatego bardzo mnie cieszy, że koszulka Prosto x EA SPORTS pojawi się zarówno w świecie wirtualnym jak i fizycznie, w rzeczywistości. To super współpraca łącząca świat streetwearu i gamingu. Wyrazistym designem koszulki nawiązujemy do bliskich nam lat 90-tych. To nasze korzenie i stylistyka, którą bawimy się i przetwarzamy od początku istnienia Prosto – powiedział założyciel Prosto, raper i biznesmen, Wojtek Sokół.
Wyjątkowa koszulka jest hołdem obu marek w stronę lat 90. – czasu kiedy futbolową modą rządziły legendarne, odważne i kolorowe projekty. Wiele z ówczesnych projektów wciąż uwielbiane jest przez fanów piłki, ale i mody, ponieważ coraz częściej koszulki piłkarskie stają się kluczowym elementem stylizacji.
Przez trzy tygodnie, począwszy od 27 listopada gracze na całym świecie mogą odblokować wyjątkowe stroje zaprojektowane przez Prosto, dostępne w trybie Ultimate Team™.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing