13 marca wystartował globalny konkurs marki Caterpillar. W 15 krajach ruszyły lokalne poszukiwania Earthmoversów, twórczych i pozytywnych osób, oddanych swojej pasji. W konkursie może wziąć udział każdy, którego zainteresowania inspirują innych. Artysta, tancerz, społecznik – wszyscy mogą spróbować swoich sił w walce o tytuł polskiego Earthmovera.
Głównym punktem kampanii jest utwór będący kolaboracją DJ’a Kebsa i Auer’a, do którego powstał teledysk. Kampania ma charakter viralowy i obejmuje social media: Youtube, Facebook oraz media muzyczne np. Popkiller.pl Do 19 marca utwór wyświetlono na Youtubie ponad 10 tys. razy.
Zobacz również
Kampania jest wpierana na poziomie sklepów. Witryny oraz materiały in-store w połowie marca pojawiły się w sieci sklepów SOUL. Promocja w sklepach potrwa miesiąc. W kampanii nie są wykorzystywane standardowe nośniki reklamowe.
Działania przygotował AmerSport, wyłączny dystrybutor obuwia Caterpillar w Polsce, razem z agencją Neue Modell.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing