#Earthmovers – nowa kampania i konkurs Caterpillar

Caterpillar, marka kojarzona z niezawodnymi maszynami i wytrzymałym obuwiem, w swojej najnowszej kampanii stawia na Earthmoversów, pomysłowe i odważne jednostki, które chcą zmieniać świat.
O autorze
1 min czytania 2014-03-24

13 marca wystartował globalny konkurs marki Caterpillar. W 15 krajach ruszyły lokalne poszukiwania Earthmoversów, twórczych i pozytywnych osób, oddanych swojej pasji. W konkursie może wziąć udział każdy, którego zainteresowania inspirują innych. Artysta, tancerz, społecznik – wszyscy mogą spróbować swoich sił w walce o tytuł polskiego Earthmovera.

Głównym punktem kampanii jest utwór będący kolaboracją DJ’a Kebsa i Auer’a, do którego powstał teledysk. Kampania ma charakter viralowy i obejmuje social media: Youtube, Facebook oraz media muzyczne np. Popkiller.pl Do 19 marca utwór wyświetlono na Youtubie ponad 10 tys. razy.

Kampania jest wpierana na poziomie sklepów. Witryny oraz materiały in-store w połowie marca pojawiły się w sieci sklepów SOUL. Promocja w sklepach potrwa miesiąc. W kampanii nie są wykorzystywane standardowe nośniki reklamowe.

Działania przygotował AmerSport, wyłączny dystrybutor obuwia Caterpillar w Polsce, razem z agencją Neue Modell.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing