fot. eaststudio.pl/project/broad-peak
„Broad Peak” przedstawia kulisy pierwszego w historii zimowego wejścia na szczyt, którego dokonali Polacy w 2013 roku. Film opowiada o pięknej, ale i niszczycielskiej pasji oraz niesamowitej determinacji, która pcha człowieka ku niebezpiecznej krawędzi. To również wzruszająca historia wielkiej, ale i trudnej miłości, jaka połączyła Maćka i Ewę Berbeków, którą należy odpowiednio opowiedzieć – na wszystkich polach.
Zobacz również
Produkcja wchodzi właśnie w decydującą fazę – zdjęcia idą zgodnie z planem, a twórcy dysponują już bardzo obiecującym materiałem filmowym. W związku z tym warszawskie studio filmowe zdecydowało się na zmianę podmiotu odpowiedzialnego za komunikację „Broad Peak”. Od listopada jest to wrocławska agencja Publicon. W ramach współpracy z East Studio podjętej w listopadzie Publicon zajmie się komunikacją najnowszej realizacji oraz samych producentów. Zakres obowiązków obejmuje media relations studia i filmu, pełną obsługę kanałów social media, działania online oraz wsparcie działań biznesowych.
Z ramienia agencji za działania będzie odpowiadać zespół Aleksandry Witkowskiej, zajmującej stanowisko senior PR managera, w składzie: Agata Borek, Paulina Lasek, Kinga Sala. Współpraca pod kątem filmu „Broad Peak”, z uwagi na specyfikę realizacji, będzie miała charakter projektowy. Współpraca z East Studio została zawiązana zaś na czas nieokreślony.
Premiera filmu planowana jest na marzec 2020 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing