TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

EB: Projekt TYMCZASEM – kampania telewizyjna z udziałem raperów

Marka EB startuje z czterema spotami wpisującymi się w platformę TYMCZASEM, w ramach której udowadnia, że etap poszukiwania i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka. Każdy spot dedykowany jednemu raperowi: Sokołowi, Pezetowi, Żabsonowi i Sitkowi.
O autorze
1 min czytania 2018-07-21

„Mogę wszystko”, „Ukryty w mieście krzyk”, „Piroman” oraz „Chcemy być wyżej” – to utwory wybrzmiewające w najnowszych spotach reklamowych marki EB. W każdej z reklam wykorzystane zostały także materiały archiwalne prezentujące zaangażowanych w akcję raperów.




Spoty zapowiadają wyjątkowe muzyczne wydarzenie – „Projekt TYMCZASEM”, w którym wezmą udział artyści. To kolejny etap komunikacji eventu – wcześniej na rynku pojawiły się puszki z cytatami z utworów czterech raperów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wierzymy, że kultura hip-hop jest naturalną przestrzenią do wyrażania emocji towarzyszących okresowi TYMCZASEM – mówi Michał Machaj, Kierownik marki EB. Koncept ten jest ponadczasowy, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy zarówno z raperami, którzy znajdują się w tym okresie, jak i tymi, którzy mają go już za sobą. Artyści wyrażą swoje doświadczenia podczas eventu, który zapowiadamy m.in. przy pomocy emitowanych właśnie spotów oraz puszek z cytatami artystów – dodaje.

Spoty reklamowe emitowane są od 16 lipca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Kampania uzyska także wsparcie w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się