Ebook: Nowoczesne biuro prasowe. Trendy, dobre praktyki, zarządzanie zespołem

Biuro prasowe to podstawa działań public relations w sieci. Czego oczekują od niego dziennikarze? Poprosiliśmy kilku przedstawicieli mediów o ocenę 9 biur prasowych znanych marek: Vimeo, Coca-Coli, T-Mobile, Grupy Pracuj, WPP, MGM Resorts, Lenovo, Nike i Techland.
O autorze
1 min czytania 2017-09-22

Sprawdź, jak wypadły w ich oczach i co możesz zrobić Ty, by twój press room zawsze zbierał najwyższe noty!

Oddajemy w Twoje ręce mini przewodnik po nowoczesnych biurach prasowych.

Wspólnie z zaproszonymi przez nas dziennikarzami:

  • Justyną Bakalarską z magazynu Marketer +
  • Maciejem Florkiem z Media & Marketing Polska
  • Dawidem Zarazińskim z Harvard Business Review Polska
  • Adamem Łopusiewiczem z portalu mamstartup.pl

podpowiadamy, jakie znaczenie w Twojej komunikacji online mają: pierwsze wrażenie, dizajn, UX, merytoryka treści oraz dopasowanie tych treści do DNA marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z ebooka dowiesz się, co dziennikarze cenią najbardziej w newsroomach, z którymi mają styczność, oraz czego nie znoszą. Przeczytasz ponadto:

  • materiał Agnieszki Walczak-Skałeckiej o wchodzeniu marek w rolę mediów
  • tekst Michała Bonarowskiego, Public Relations Officera z Allegro, o tym, dlaczego warto postawić na brand journalism
  • mięsistą charakterystykę zespołu contentowego wraz z opisem kompetencji każdego z jego członków i wzajemnymi zależnościami — na przykładzie teamu Wirtualnej Polski, autorstwa Pauliny Gumowskiej, zastępcy szefa newsroomu w WP
  • tekst Marty Olczak, Lead Designera z Prowly, o wpływie typografii na czytelność tekstu
  • artykuł Pawła Halickiego, Experience Designera z kilp.co, o tym, jak tworzyć lepsze treści dzięki wytycznym UX

Pobierz PDF

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się