Edenred to innowacyjna marka, która dostarcza firmom produkty i narzędzia wpływające na zwiększenie motywacji, lojalności i efektywności prowadzonych działań. Produkty i usługi Edenred Polska są oparte na kartach przedpłaconych, platformach internetowych i aplikacjach mobilnych w obszarach motywacji i angażowania pracowników oraz budowania lojalności w biznesie i zwiększania sprzedaży na rynku B2B2C. Rozwiązania te poprawiają samopoczucie i well-being pracowników, zwiększają atrakcyjność i wydajność przedsiębiorstw oraz ożywiają rynek pracy i lokalną gospodarkę.
– Edenred to globalna marka, obecna na polskim rynku do ponad 25 lat, która dynamicznie się rozwija i ma ambitne plany na przyszłość. Proponowane przez nią rozwiązania to dopasowane do potrzeb biznesu i szybko zmieniającego się otoczenia. Cieszę się, że będziemy mieli możliwość wesprzeć Edenred w realizacji celów biznesowych, wykorzystując do tego wiedzę i doświadczenie naszego zespołu. Wierzę, że działania komunikacyjne przyczynią się do wzrostu rozpoznawalności marki wśród grup docelowych – komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business, PR Calling.
Zobacz również
W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji Edenred Polska i jej kompleksową egzekucję. Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz prowadzi profil firmy na LinkedIn.
Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada Senior PR & Communication Consultant – Izabela Wójtowicz.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]