TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

EduAkcja dla wszystkich pracowników Biedronki

O autorze
1 min czytania 2021-05-24

W dzisiejszej szybko zmieniającej się rzeczywistości coraz bardziej liczy się umiejętność ciągłego uczenia. Świat szkoleń i rozwoju staje się coraz bardziej zdigitalizowany. W obliczu rosnącego znaczenia technologii informacyjnej, Biedronka podąża za nowoczesnymi trendami i przekazuje w ręce ponad 70 tys. pracowników innowacyjną platformę rozwojową EduAkcja.

EduAkcja to coś więcej niż platforma e-learningowa. Oprócz modułów ze szkoleniami, od teraz wszyscy pracownicy sieci Biedronka mają dostęp do materiałów video, podcastów i artykułów, a także mogą zgłaszać swoje pomysły i dobre praktyki. Treści zamieszczane na platformie są tworzone w oparciu o wywiady i warsztaty z pracownikami reprezentującymi różne działy i stanowiska. Wszystko po to, aby każdy pracownik Biedronki mógł lepiej poznać firmę i tworzących ją ludzi.

– Stworzenie rozwojowej platformy EduAkcja to milowy krok w obszarze szkoleń w naszej organizacji. Dzięki temu projektowi każdy pracownik sieci Biedronka zyskuje dostęp do szerokiej wiedzy o firmie, sam może się taką wiedzą podzielić, a także zgłaszać swoje pomysły. Od teraz wszyscy możemy wspólnie budować innowacyjną przestrzeń i dzielić się w niej dobrymi praktykami. A to wszystko z dogodnego dla nas miejsca i urządzenia – zarówno służbowego, jak i prywatnego – mówi Daria Lorenc, menedżer ds. szkoleń w sieci Biedronka.

Dzięki platformie EduAkcja, pracownicy mogą brać udział we wszystkich szkoleniach i rozwijać swoje kompetencje. Jednocześnie znajdą odpowiedzi na nurtujące pytania o toczące się projekty, aktualne procedury czy postęp wprowadzanych zmian. Dla przykładu, osoby pracujące w sklepach mogą lepiej poznać mechanizmy funkcjonowania centrów dystrybucyjnych, a pracownicy biur odkryją zasady właściwej obsługi klienta w sklepach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

EduAkcja daje szereg możliwości podzielenia się opiniami w ramach Banku Pomysłów. Każdy pracownik może stać się współtwórcą treści zarówno na tematy związane z pracą, jak i swoją pasją. Pozostaje również duża dowolność co do formy dzielenia się wiedzą i korzystania z niej, ponieważ na platformie znajdują się materiały video, podcasty i artykuły.

Będąc polskim pomysłem, platforma rozwojowa EduAkcja już wkrótce zrobi karierę międzynarodową. Koledzy z Grupy Jeronimo Martins w Portugalii i Kolumbii docenili polską inicjatywę i obecnie testują to rozwiązanie także w swoich krajach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się