Rekrutacja rozpoczęła się 21 maja, a jej pierwszy etap potrwa do 17 czerwca, całość oparta została na wykorzystaniu social media. Organizatorzy będą wysyłać w wiadomościach prywatnych na Facebooku i Instagramie „zadania rekrutacyjne”.
W poszukiwaniu idealnego kandydata do pracy marzeń EF wspomagać będzie grupa ambasadorów akcji, będących przy okazji jury decydującym o tym, kto wyjedzie do Singapuru. Są to topowi influencerzy: Wiktoria Gąsiewska – aktorka, Dominik Bakuła, Aleksandra Furka (Olciiak) oraz Aleksandra Pawlik (Alex Mandostyle). Ponadto do udziału w kampanii zostało zaproszonych 25 influencerów i micro-influencerów, którzy będą odpowiedzialni za wsparcie kampanii.
Zobacz również
Do zgarnięcia praca marzeń
Na co może liczyć zwycięzca? W ramach pracy marzeń czeka na niego czterotygodniowy wyjazd do Singapuru, połączony ze zwiedzaniem, poznawaniem kultury i nawiązywaniem międzynarodowych znajomości. Ponadto „Tester Wyjazdów Językowych” przejdzie kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem i otrzyma pensję w wysokości 5000 zł. Obowiązki przyszłego pracownika? Poza świetną zabawą będzie odpowiedzialny za tworzenie relacji na kanale @efpolska na Instagramie.
Za realizację kampanii „Tester wyjazdów językowych” odpowiadają dwie agencje: Social Leaders i Remarkable Ones. Za koncept kreatywny odpowiada Martyna Zarembska, a za egzekucję i strategię działań z influencerami Mateusz Bojanowski.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii powstał landing page oraz spot, który będzie promował kampanię za pośrednictwem YouTuba, Facebooka i Instagrama.
Słuchaj podcastu NowyMarketing