Edyta Kowal startuje z podcastem o marketingu, biznesie i nowych technologiach

Była CMO Prowly i współprowadząca podcast giganta social media Rozmowy Facebooka uruchamia własny format podcastowy, do którego zaprasza kolegów i koleżanki po fachu, ale też przedstawicieli innych branż.
O autorze
1 min czytania 2020-08-31

Szczypta to projekt bardzo szeroki. Znajdziecie w nim tematy związane z marketingiem, nowymi technologiami i biznesem, ale również takie, które – jak zapowiada jego autorka – nie pozwalają nam stać w miejscu. – Wierzę, że niezamykanie się w swojej bańce i poszerzanie horyzontów pozwala nam być jeszcze lepszymi w tym, co robimy. A kto wie, może kiedyś postanowimy w swoim życiu coś diametralnie zmienić? Ja nie mówię nie! – słyszymy w zapowiedzi Edyty.

Wśród premierowych odcinków znalazły się dwa poświęcone livestreamingowi i e-sportowi. Każdy z nich prezentuje inną perspektywę.

W pierwszym posłuchacie Wiktorii Wójcik i Maćka Sawickiego z inStreamly – startupu, który ma ambicję, by pomóc streamerom uniezależnić się od medialnych gigantów prowadzących największe platformy na świecie. Firma pozyskała niedawno milion złotych od funduszu SMOK Ventures na rozwój produktów i sprzedaży w Europie i na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W drugim odcinku poznacie z kolei punkt widzenia Maćka Boronia odpowiedzialnego za rozwój działu MediaCom „Beyond Advertising”, specjalizującego się w nowoczesnych formach reklamy, influencer marketingu, gamingu i esporcie.

W kolejnych odsłonach podcastu m.in. Urszula Radzińska z AUDE, Anna Wiatr z Aliganza Fashion Agency czy Majka Lipiak z Leżę i Pracuję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gdzie posłuchać podcastu Szczypta?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczypta dostępna jest na wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym na Spotify, iTunes, Google Podcasts czy wielu innych.

Edyta Kowal to niezależny ekspert z zakresu doradztwa strategicznego, content marketingu, social mediów oraz niestandardowych form komunikacji marek konsumenckich i SaaS-ów B2B. Najczęściej wspiera je „od środka” jako tzw. shadow consultant. Szczególnie lubuje się w projektowaniu procesów usprawniających współpracę marketingowo-sprzedażową. Wykłada Marketing Internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej. Wcześniej przez 4 lata odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Była redaktor naczelna portalu branżowego o public relations Proto, i PR-owiec wspierający m.in. markę Castrol czy Evenea. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.