Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – Konferencja IAB HowTo [PATRONAT]

Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI –  Konferencja IAB HowTo [PATRONAT]
Jak nadążyć za wszystkimi zmianami i prowadzić skuteczne kampanie digitalowe w erze nowych technologii i AI? Przede wszystkim należy obserwować branżę i śledzić trendy w sposób kompleksowy.
O autorze
2 min czytania 2024-02-09

Grupy Robocze IAB Polska połączyły siły i podczas pierwszego IAB HowTo w tym roku przedstawią aktualną wiedzę zarówno z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, jak i public relations, content marketingu czy programmatic. Już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań w onlinie.

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe w 2024 roku?

Prowadzenie efektywnych kampanii marketingowych to często Święty Graal marketerów. Szczególnie w obliczu dynamicznych zmian zachodzących w branży, nowych trendów, rozwoju AI czy narzędzi analitycznych. Jak się odnaleźć w obecnym digitalowym krajobrazie, podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska podczas konferencji IAB HowTo w pełni poświęconej efektywności. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak powalczyć o uwagę użytkowników w social mediach, unikać schematów w marketplace’ach, a także poznają techniki i narzędzia, które pomogą określić KPI i zmierzyć efektywność na platformach gamingowych oraz jak prowadzić skuteczne działania digital PR-owe.

15 lutego odbędzie się pierwsze IAB HowTo w nowej formule. W tym roku wydarzenia te organizowane będą nie przez poszczególne grupy robocze, a przez przedstawicieli różnych obszarów, skupiających się na wiodącym zagadnieniu. Pierwsza z tegorocznych konferencji poświęcona będzie tematyce efektywności kampanii online. Dzięki zaangażowaniu szerokiego grona prelegentów spotkanie będzie miało charakter interdyscyplinarny i pozwoli uczestnikom na poznanie bieżących trendów w różnych obszarach (m.in. performance, programmatic, social media, influencer marketing czy digital PR). Nad merytoryką HowTo czuwa Rada Programowa, składająca się z czworga szefów grup roboczych przy IAB Polska – komentuje Adam Kaliszewski, członek Rady Programowej IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii, Head of Digital Practice w Solski Communications.

Topowi eksperci z obszaru marketingu online

Podczas konferencji swoim know-how podzielą się doświadczeni profesjonaliści i przedstawiciele różnych branż. A to pozwoli uczestnikom konferencji zyskać szersze spojrzenie, a także rozpatrywać skuteczność na wielu poziomach i etapach realizacji kampanii. Umożliwi im również dostrzeżenie wyzwań, przed którymi stoi dzisiaj branża digitalowa. Prelekcje poprowadzą wybrani członkowie grup roboczych IAB Polska:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Tomasz Wileński – Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO ISLAY
  • Justyna Oracz – Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of Communications
  • Mateusz Górecki – Managing Director z WE!RE Fantasy.

Wśród ekspertów znajdą się również:

  • Weronika Golon -Senior Digital Strategist w OMD Group
  • Krzysztof Janosiewicz – Head of Marketplace & Paid Ads w SEMPAI
  • Kinga Kazimierczuk – Team Leader Hybrid AdTech
  • Piotr Matusiak – SEO Strategy Process Supervisor
  • Dominika Paruszewska – Head of Content w Bluerank
  • Jarosław Łuczka – Product Owner adQuery w Open Mobi
  • Marta Kusowska – Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
  • Grzegorz Marczak – Sales Director CE Hybrid
  • Rafał Sobierajski – Head of social performance Business Factory
  • Tomasz Szulkowski – Chief Operating Officer Group M/[m]spark
  • Dobromir Cias – Managing Director EDGE NPD
  • Tomasz Chłodecki – CEO Justtag Group
  • Patrycja Górecka – Butora – Head of Marketing & PR w WhitePress
  • Paulina Kunicka – Project Management Director w Lightscape
  • Zuzanna Ledworowska – Business Development Manager w Lettly
  • Piotr Zagórski – CEO w Axon
  • Julia Zdobylak – Senior SEM & Paid Social Planner w Performics.

Dla kogo jest IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii?

Konferencja ta stworzona została z myślą zarówno o osobach zarządzających, które zajmują się przygotowywaniem strategii marketingowych w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień realizują kampanie dla swoich klientów. To również doskonała przestrzeń dla tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w świecie digitalu i chcą poszerzyć swoją wiedzę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spotkanie objęte jest akredytacją DIMAQ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu oraz rabaty na zakup biletu.

Więcej informacji na temat wydarzenia jest dostępnych na stronie.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Zdjęcie główne: mat. prasowe IAB