Efektywne zakupy marketingowe i PR Informacja prasowa

Rola marketingu i działu zakupów w procesie tworzenia efektywnej komunikacji marketingowej oraz finansowe aspekty efektywnej współpracy reklamodawcy i agencji będą tematem konferencji Polzak Marketing 2017 już w najbliższą środę, 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport.
O autorze
1 min czytania 2017-05-22

To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Konferencja ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji. 

Zwykło się mówić , że za kulisami zwycięskich marek  i porywających kampanii reklamowych kryje się efektywna współpraca pomiędzy klientem a agencją oraz tzw. „magic dust” czyli kreacja. Często jednak zapominamy, że agencja i klient-marketer to nie jedyni bohaterowie tego procesu.  Mocna kampania, efektywna akcja to również efekt zaangażowania  procurementu. O jego roli i o tym, co dobrego dla kampanii i dla marki może się stać, gdy procurement jest włączony jako jeden z partnerów w proces, chcemy mówić na tej konferencji – przyznaje prelegentka konferencji, Iwona Doktorowicz-Dudek, Wiceprezes ds. Marketingu, Kompania Piwowarska

„Do niedawna większość agencji na rynku nie miała możliwości bezpośredniej rozmowy o przebiegu procesu przetargowego z przedstawicielami działów zakupów swoich obecnych lub potencjalnych klientów. Często prowadziło to do wzajemnego niezrozumienia. Dzisiaj otwarcie dyskutujemy o potrzebach biznesowych każdej ze stron i staramy się lepiej rozumieć swoje role.  Na konferencji będzie mowa o zmianach w praktykach przetargowych opracowanych i proponowanych przez zespół przedstawicieli działów zakupów i agencji reklamowych – powiedział Paweł Kastory,  CEO Grupy DDB Warszawa, prelegent konferencji.

„Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które w sensowny sposób przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniom usługodawcy powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najrozsądniej optymalizować procesy zakupowe” – dodaje Agnieszka Kołodziejczak (Kierownik Zakupów Indirect, LOTTE Wedel), prelegentka, która razem z Pawłem Kastory poprowadzi moduł o optymalizacji procesu przetargowego

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegółowy program konferencji na stronie:  http://www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html 

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patroni medialni:  Media i Marketing,  PRoto, Newseria.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się