To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Konferencja ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji.
Zwykło się mówić , że za kulisami zwycięskich marek i porywających kampanii reklamowych kryje się efektywna współpraca pomiędzy klientem a agencją oraz tzw. „magic dust” czyli kreacja. Często jednak zapominamy, że agencja i klient-marketer to nie jedyni bohaterowie tego procesu. Mocna kampania, efektywna akcja to również efekt zaangażowania procurementu. O jego roli i o tym, co dobrego dla kampanii i dla marki może się stać, gdy procurement jest włączony jako jeden z partnerów w proces, chcemy mówić na tej konferencji – przyznaje prelegentka konferencji, Iwona Doktorowicz-Dudek, Wiceprezes ds. Marketingu, Kompania Piwowarska
Zobacz również
„Do niedawna większość agencji na rynku nie miała możliwości bezpośredniej rozmowy o przebiegu procesu przetargowego z przedstawicielami działów zakupów swoich obecnych lub potencjalnych klientów. Często prowadziło to do wzajemnego niezrozumienia. Dzisiaj otwarcie dyskutujemy o potrzebach biznesowych każdej ze stron i staramy się lepiej rozumieć swoje role. Na konferencji będzie mowa o zmianach w praktykach przetargowych opracowanych i proponowanych przez zespół przedstawicieli działów zakupów i agencji reklamowych – powiedział Paweł Kastory, CEO Grupy DDB Warszawa, prelegent konferencji.
„Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które w sensowny sposób przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniom usługodawcy powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najrozsądniej optymalizować procesy zakupowe” – dodaje Agnieszka Kołodziejczak (Kierownik Zakupów Indirect, LOTTE Wedel), prelegentka, która razem z Pawłem Kastory poprowadzi moduł o optymalizacji procesu przetargowego
Szczegółowy program konferencji na stronie: http://www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patroni medialni: Media i Marketing, PRoto, Newseria.