W ramach kategorii Marketing & Business Solutions oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.
Jury kategorii Marketing & Business Solutions składało się z dotychczasowych Przewodniczących Jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards. Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International – przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu – od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski.
Nominacje otrzymali:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali SAR Effie Awards, która odbędzie się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Doradca prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Konkurs wspierają:
- Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN,
- Sponsorzy Wspierający: AMS, Facebook, Wirtualna Polska,
- Partnerzy Merytoryczni: Mastercard, Nielsen, Premium TV,
- Partnerzy Technologiczni: Samsung, Siskin,
- Partnerzy: Douglas, KUKBUK, Lemon Film, Vegi,
- Partnerzy Gali: Dictador, Jim Beam, SASKA, OSHEE, Nivona,
- Patroni medialni: My Company, NowyMarketing, Radio ZET Chilli, Wirtualnemedia.pl.