Komitet Organizacyjny Effie Poland pełni kluczową rolę decyzyjną we wszystkich aspektach regulaminowych oraz organizacyjnych konkursu, od etapu przyjmowania zgłoszeń po przebieg ceremonii. Obecnie Komitet koncentruje się na aktualizacji i uporządkowaniu listy kategorii, optymalizacji procesu zgłaszania, opracowaniu wytycznych do wyboru jury oraz nad aspektem edukacyjnym Effie, który ma wzmocnić jakość tworzonych rekomendacji i benchmarków. W ramach grupy roboczej zajmującej się kategoriami, wydzielono zespół, który pracuje nad redefinicją kategorii Marketing & Business Solutions.
W składzie Komitetu Organizacyjnego znaleźli się:
Zobacz również
- Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services, Grupa Maspex
- Tomasz Bartnik, Partner, One Eleven
- Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland
- Filip Fiedorow, Marketing Director, OLX Europe
- Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition
- Michał Kociankowski, Managing Partner, Synergion
- Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
- Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt
- Małgorzata Majcher, Chief Strategy & Innovation Officer, DDB Warszawa
- Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, Managing Director, OMD
- Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom
- Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director, Żabka
- Małgorzata Słychań, Influencer Relations Head, VML
- Lena Stryjewska, Managing Director, 2012 Agency
- Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer, Ogilvy
- Ewa Wolska-Rzewuska, General Manager, Saatchi & Saatchi
– Zeszłoroczny jubileusz konkursu zakończył pewien etap, zrobiliśmy podsumowania i wyciągamy wnioski. Przez lata wspólnie jako środowisko komunikacji marketingowej wypracowaliśmy ponadczasowe wartości, które określają „kulturę Effie”. Jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia, chętnie dzielimy się wiedzą oraz zachęcamy do ciągłego doskonalenia się, otwarcie i z optymizmem mówimy o markach i o efektach prac. Wraz z członkami Komitetu Organizacyjnego otwieramy się na nowe czekające nas edycje i sytuacje, które pozwalają nam cały czas zdobywać nowe doświadczenie i się rozwijać – mówi Wioletta Kowalczyk-Żelek, Senior Project Manager SAR Effie.
– Jesteśmy świadomi, jak dynamicznie zmienia się rynek i jak ogromny wpływ na podejmowane dosłownie każdego dnia decyzje wywiera obecnie panująca na świecie sytuacja. Dlatego Effie będzie kontynuować swoją misję, otwierając się na innowacje, które przynosi dynamicznie ewoluujący rynek. Chcemy, by konkurs był źródłem inspiracji, benchmarków i platformą wymiany wiedzy, pozostając przy tym wiernym swojej głównej idei czyli mierzeniu i nagradzaniu efektywności w marketingu – dodaje Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Generalny SAR.
Tegoroczna edycja obejmie działania i kampanie realizowane w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 marca 2025 roku. Przed rozpoczęciem nadsyłania zgłoszeń, odbędą się webinary „Effie in Practice”, dedykowane zasadom pisania zgłoszeń, kategoriom oraz wymogom regulaminowym.
Grupa CCC przejmuje większościowy pakiet udziałów w Szopex
Gala rozdania nagród odbędzie się 3 listopada 2025 roku w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej o członkach Komitetu Organizacyjnego przeczytasz tutaj.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko