– Bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z EKIPĄ, tak popularną wśród naszej grupy docelowej – mówi Jacek Pobłocki, head of marketing firmy Herlitz – Produkty przygotowane w ramach wspólnej kolekcji Herlitz/ Ekipa doskonale uzupełniają nasze portfolio. Jesteśmy przekonani, że przygotowane propozycje spodobają się naszym klientom i będą doskonałym wyborem na sezon Back to School 2021 i kolejne miesiące – podkreśla.
Powrót dzieci i młodzieży do szkół umilą zeszyty i teczki w dwóch liniach kreatywnych, a w każdej z nich powstało po 6 różnych projektów graficznych, co w sumie daje kolekcję 12 różnych okładek.
Zobacz również
– Warto zwrócić uwagę na oryginalność tych projektów – są niezwykle kolorowe i dopracowane w każdym detalu. To sprawi, że powinny przyciągnąć klientów do sklepów, poprzez swój niepowtarzalny design – mówi Agnieszka Szablewska, inicjator projektu po stronie Herlitz – Fani na pewno dojrzą na okładkach wizerunki przyjaciół, których na co dzień znają z domu Ekipy – dodaje.
Ilość produktów, jakie trafią do sprzedaży w ramach limitowanej kolekcji w okresie od sierpnia do września 2021 roku szacowana jest na 6–7 mln sztuk. Złożą się na to: zeszyty A5 i A4 oraz teczki rysunkowe A4. Produkty zaprojektowane przez znanych twórców internetowych będą sygnowane logotypami EKIPA oraz Herlitz.
– Mamy nadzieję, że naszymi barwnymi projektami i jakością produktów Herlitz umilimy wszystkim powrót do szkoły – mówi Łukasz Wojtyca, w EKIPIE znany jako Wujek Łuki– Poprzedni rok szkolny był inny niż wszystkie, dlatego też będzie dobrze zobaczyć się z własną ekipą we wrześniu – dodaje Wujek Łuki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing