Ekipa Internaziomali promuje perfumy Paco Rabanne

Wystartowały działania promujące nowe męskie perfumy, 1 Million Elixir od Paco Rabanne (Sirowa Poland). Zapach promują influencerzy z ekipy Internaziomali.
O autorze
1 min czytania 2022-05-13

1 Million Elixir to nowy zapach z męskiej linii 1 Million od Paco Rabanne autorstwa Christophe’a Raynauda oraz Quentina Bischa. Oryginalny flakon 1 MILLION ukazany został w nowej odsłonie. Na legendarnej złotej sztabce widnieje teraz czarny trójkąt – śmiały i wyrafinowany symbol nowej mocy. 

W kampanię perfum na rynku polskim zaangażowana jest ekipa Internaziomali, czyli Żabson, Lila i Maja Janowskie, DJ Mattz, Alex i Waima. Działania skupiają się na mediach społecznościowych, z myślą o których powstała sesja zdjęciowa i specjalne video.

Działania są kontynuacją i kolejną odsłoną grudniowej kampanii, w której uczestniczyli Żabson i Lila. Teraz w promocję 1 Million została zaangażowana cała ekipa.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez LILA JANOWSKA (@lilajanowska)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanię na rynku polskim przygotowały agencje Publicis Groupe. Za współpracę z influencerami i koncepcję kreatywną odpowiada digitalowo-contentowa agencja LiquidThread, za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom. Sesję zdjęciową wyprodukował Paradox Media.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się