źródło: facebook.com/hm
Betonowo – szklane przejście między sklepem H&M przy ul. Marszałkowskiej a Pasażem Wiecha, na czas trwania projektu zdominuje jasne, naturalne drewno, zielona trawa i kwiaty, a umieszczone w strefie leżaki zachęcać będą przechodniów do chwili odpoczynku. Instalacja to nowe spojrzenie na reklamę w przestrzeni miejskiej – bliższe i bardziej przyjazne człowiekowi. Nie jest już wyłącznie sposobem prezentacji produktu, lecz także może nadać centrum dużego miasta nowy, nieoczekiwany wymiar i poprawiać komfort jego mieszkańców.
Zobacz również
Po demontażu instalacji wykorzystana do jej budowy trawa zostanie przekazana Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva! w Korabiewicach.
Osoby, które odwiedzą strefę H&M CONSCIOUS, zrobią swoje #ECOSELFIE na tle zielonej instalacji i wstawią zdjęcie na Instagram, mają szansę wygrać kartę upominkową H&M.
Instalację przygotowała agencja ABC4Brands we współpracy z IQ Garden.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing