Ekologiczna mikrokolekcja biżuterii Hyperbola od Swarovskiego

Firma Swarovski rozszerza swój asortyment biżuterii tworzonej z myślą o naszym środowisku, wprowadzając do oferty nową mikrokolekcję Hyperbola. Premiera tej kolekcji jest kolejnym krokiem firmy Swarovski na drodze do uczynienia jej produktów bardziej zrównoważonymi.
O autorze
1 min czytania 2023-04-19

Mimo że wzory składające się na kolekcję Hyperbola wykonano z wykorzystaniem innowacyjnych materiałów i procesów, emanują one tym samym wspaniałym blaskiem oraz niezwykłym savoir-faire, z którego słynie marka Swarovski. Kolekcję Hyperbola tworzą: pierścionek, bransoletka oraz trzy pary kolczyków. Do jej zaprojektowania wykorzystano Cyrkonie Swarovski z certyfikatem neutralności pod względem emisji CO2 oraz metal pochodzący z recyklingu — bez uszczerbku dla wyjątkowej stylistyki i jakości tych ozdób.

Cyrkonie Swarovski stworzono z wykorzystaniem energii odnawialnej, co pozwoliło obniżyć poziom emisji dwutlenku węgla o 58% w porównaniu ze zwykłymi cyrkoniami, natomiast pozostałe 42% emisji zostało zrównoważone.

Nasz partner — czołowa firma konsultingowa South Pole — dokonała pomiaru śladu węglowego Cyrkonii Swarovski, który następnie został skompensowany. Kompensacja wyliczonego wpływu CO2 przybrała formę wysokiej jakości kredytów węglowych, które przekazaliśmy na rzecz hydroelektrowni Huóshui Small Hydropower w celu zapewnienia energii odnawialnej w odległych regionach południowo-zachodnich Chin, a także na rzecz rezerwatu Rimba Raya Biodiversity Reserve na Borneo, gdzie naszym celem jest pomoc w ochronie tego regionu Indonezji przed wylesianiem.

Metal pochodzący z recyklingu (co najmniej w 90%) umożliwia ponowne wykorzystanie cennych zasobów, dzięki czemu zużywamy mniej surowców naturalnych, co z kolei przekłada się na dalsze ograniczenie wpływu produktów marki Swarovski na środowisko.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Omawiana premiera jest jednym z wielu kroków, które firma Swarovski podejmuje w celu ograniczenia swojego wpływu na środowisko naturalne. To również jedno z pierwszych podjętych przez naszą markę działań mających doprowadzić do tego, że wszystkie Cyrkonie Swarovski wykorzystywane do tworzenia naszych ozdób będą neutralne pod względem emisji CO2. 

W 2021 roku firma Swarovski dołączyła do inicjatywy „Science Based Targets initiative” (SBTi), zobowiązując się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych z zakresów 1 i 2 o 47% oraz z zakresu 3 o 28% do 2030 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja Swarovski Hyperbola dostępna będzie w sklepach stacjonarnych Swarovski oraz online od 3 kwietnia 2023 r. Więcej informacji na temat działań firmy Swarovski na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz pełną gamę produktów stworzonych z myślą o naszym środowisku można znaleźć na stronie Swarovski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Biżuteria oraz dekoracje do domu od Marvela i Swarovskiego

Napędzane poczuciem bohaterstwa i odkrywania siebie, Marvel i Swarovski nawiązały współpracę, aby wprowadzić na rynek nową kolekcję biżuterii i dekoracji dla domu.