14. października odbyła się uroczysta gala wręczenia Ekomersów – jednych z najbardziej prestiżowych nagród w polskim ecommerce. Nagrody zostały przyznane w 13 kategoriach, w tym między innymi za debiut roku, szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku ecommerce oraz wsparcie ekspansji międzynarodowej e-sklepów. Wśród 150 zgłoszonych firm, optivo znalazło się w finałowym gronie w dwóch kategoriach: produkt/ usługa wspierająca generowanie sprzedaży oraz rozwiązanie IT w ecommerce.
Ekomersy to jedne z najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych nagród polskiego e-handlu. Tegoroczna gala była już czwartą edycją konkursu, organizowanego przez Fundację Polak 2.0, organizatora Targów eHandlu.
Zobacz również
Targi eHandlu to największe wydarzenie skierowane do branży handlu internetowego w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Na wydarzeniu tym, skupiającym w jednym miejscu profesjonalistów branży ecommerce oraz przedstawicieli sklepów internetowych, nie mogło oczywiście zabraknąć firmy optivo. Odbywająca się po Targach Gala przyznania Ekomersów była idealnym podsumowaniem dnia polskiego i europejskiego ehandlu.
Podobnie jak w poprzednich latach, konkurs Ekomersów był podzielony na kilka etapów, w tym szczególnie emocjonujący etap II, gdzie decyzja o zakwalifikowaniu firm do kolejnej części konkursu została oddana w ręce internautów. Firmy, które uzyskały w ten sposób największą ilość głosów w danej kategorii, zostały następnie poddane ocenie Jury konkursu.
optivo, europejski specjalista z branży e-mail marketingu, który dostarcza usługi wielokanałowe i rozwiązania do prowadzenia skutecznego dialogu marketingowego za pośrednictwem e-mail marketingu, SMS-ów, sieci, mediów społecznościowych, faksu i materiałów drukowanych, znalazło się w finale aż dwóch kategorii: produkt/ usługa wspierająca generowanie sprzedaży oraz rozwiązania IT w ecommerce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Obecność optivo w finale Ekomersów to dla nas nie tylko duży sukces, ale także dowód na to, że nasze wdrożenia spotykają się z pozytywną reakcją zarówno klientów, jak i samej branży profesjonalistów ecommerce. optivo wprowadza wiele nowatorskich rozwiązań, takich jak np. wiadomości push, a wyróżnienia takie jak Ekomersy dodatkowo potwierdzają, że to nie tylko innowacje, ale istotne, potrzebne narzędzia, które sprawdzają się w praktyce i podnoszą wartość sprzedaży – komentuje Marek Włodarczyk, Dyrektor Sprzedaży optivo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, w przyszłym roku zostanie zorganizowana jubileuszowa, piąta gala konkursu, w trakcie której ponownie będziemy mieli szansę poznać najważniejszych i najbardziej wpływowych graczy polskiego ecommerce.