TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ekomersy rozdane!

optivo w finale dwóch kategorii: produkt/ usługa wspierająca generowanie sprzedaży oraz rozwiązanie IT w ecommerce.
O autorze
1 min czytania 2015-10-15

14. października odbyła się uroczysta gala wręczenia Ekomersów – jednych z najbardziej prestiżowych nagród w polskim ecommerce. Nagrody zostały przyznane w 13 kategoriach, w tym między innymi za debiut roku, szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku ecommerce oraz wsparcie ekspansji międzynarodowej e-sklepów. Wśród 150 zgłoszonych firm, optivo znalazło się w finałowym gronie w dwóch kategoriach: produkt/ usługa wspierająca generowanie sprzedaży oraz rozwiązanie IT w ecommerce.

Ekomersy to jedne z najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych nagród polskiego e-handlu. Tegoroczna gala była już czwartą edycją konkursu, organizowanego przez Fundację Polak 2.0, organizatora Targów eHandlu.

Targi eHandlu to największe wydarzenie skierowane do branży handlu internetowego w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Na wydarzeniu tym, skupiającym w jednym miejscu profesjonalistów branży ecommerce oraz przedstawicieli sklepów internetowych, nie mogło oczywiście zabraknąć firmy optivo. Odbywająca się po Targach Gala przyznania Ekomersów była idealnym podsumowaniem dnia polskiego i europejskiego ehandlu.

Podobnie jak w poprzednich latach, konkurs Ekomersów był podzielony na kilka etapów, w tym szczególnie emocjonujący etap II, gdzie decyzja o zakwalifikowaniu firm do kolejnej części konkursu została oddana w ręce internautów. Firmy, które uzyskały w ten sposób największą ilość głosów w danej kategorii, zostały następnie poddane ocenie Jury konkursu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

optivo, europejski specjalista z branży e-mail marketingu, który dostarcza usługi wielokanałowe i rozwiązania do prowadzenia skutecznego dialogu marketingowego za pośrednictwem e-mail marketingu, SMS-ów, sieci, mediów społecznościowych, faksu i materiałów drukowanych, znalazło się w finale aż dwóch kategorii: produkt/ usługa wspierająca generowanie sprzedaży oraz rozwiązania IT w ecommerce.

Obecność optivo w finale Ekomersów to dla nas nie tylko duży sukces, ale także dowód na to, że nasze wdrożenia spotykają się z pozytywną reakcją zarówno klientów, jak i samej branży profesjonalistów ecommerce. optivo wprowadza wiele nowatorskich rozwiązań, takich jak np. wiadomości push, a wyróżnienia takie jak Ekomersy dodatkowo potwierdzają, że to nie tylko innowacje, ale istotne, potrzebne narzędzia, które sprawdzają się w praktyce i podnoszą wartość sprzedaży – komentuje Marek Włodarczyk, Dyrektor Sprzedaży optivo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, w przyszłym roku zostanie zorganizowana jubileuszowa, piąta gala konkursu, w trakcie której ponownie będziemy mieli szansę poznać najważniejszych i najbardziej wpływowych graczy polskiego ecommerce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się