TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ekspert Spotify poprowadzi po raz pierwszy w Polsce kurs z zarządzania marką

Laba Polska – szkoła biznesu specjalizująca się w edukacji online – poszerza swoją działalność i otwiera się na zagranicznych ekspertów, którzy podzielą się swoim know-how zdobytym w pracy dla największych światowych brandów.
O autorze
1 min czytania 2022-06-15

Laba działa na polskim rynku od 2021 roku. Firma specjalizuje się w szkoleniach online – korporacyjnych i biznesowych – z zakresu HR, marketingu, finansów i oprogramowania. Dotychczas firma organizowała szkolenia z ekspertami z Polski, w tym m.in. z wykładowcami z mBanku, Amazonu czy IBM. Dziś startuje z międzynarodowym produktem. 

Dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych kursantów. Stale monitorujemy ich zadowolenie z udziału w oferowanych przez nas szkoleniach, a także badamy, jakie kompetencje i umiejętności są najbardziej pożądane na rynku pracy i w odpowiedzi na te trendy poszerzamy naszą ofertę. Funkcjonując od dłuższego czasu na polskim rynku, zauważyliśmy, że brakuje szkoleń z międzynarodowymi ekspertami – przedstawicielami popularnych i lubianych brandów, które na co dzień obserwujemy i chętnie wzorujemy się na prowadzonej przez nie komunikacji. Dlatego postanowiliśmy poszerzyć naszą ofertę i zaoferować szkolenia z przedstawicielami ogólnoświatowych marek. Wierzymy, że usługa spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony polskich managerów, którzy chętnie poznają najciekawsze praktyki wdrażane przez największych przedstawicieli świata biznesu – tłumaczy country manager Laby Anna Piskorz.

W ofercie Laby pojawił się m.in. kurs pt. „Brand Management”, który poprowadzi Gerry Randolph, global marketing lead w Spotify.

Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli od podstaw zbudować strategię promocji dla swojej marki, a pomysły skonfrontować z prowadzącym. Zajęcia prowadzone są w języku angielskim.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Brand Management jest jednym z kursów prowadzonych przez zagranicznych ekspertów. Nasza oferta jest stale poszerzana – w najbliższym czasie będą to m.in. Executive Leadership Program z Davidem Slocumem (Google), Women in Leadership z Noelle Silver (IBM), Business Development z Nathanem Keilholzem (Johnson & Johnson) czy Product Marketing z Benem Lai (Facebook). Wszystkie informacje dotyczące obecnych, ale i planowanych zajęć znajdują się na naszej stronie internetowej l-a-b-a.pl – kończy Anna Piskorz.

Liczba miejsc na kurs jest ograniczona. Zajęcia skierowane są do brand managerów z całego świata. Uczestnicy w trybie online będą mogli aktywnie uczestniczyć w kursie, zadawać pytania bezpośrednio wykładowcy i co ważne, prowadzący będzie osobiście sprawdzał wszystkie zadania domowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się