Agencja stworzyła koncept kreatywny „Ekspertki od niedoskonałości polecają tołpa. Sebio” promujący kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio. do skóry problematycznej. Do współpracy zostały zaproszone cztery influencerki, które same na co dzień mierzą się z niedoskonałościami i trądzikiem.
Ambasadorki w krótkich spotach video opowiadają o wybranych kosmetykach tołpa z perspektywy ich użytkowniczek.
Zobacz również
Wyświetl ten post na Instagramie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poza formatami video, agencja KERRIS odpowiada także za przygotowanie KV i assetów do kampanii digital oraz OOH – kreacji produktowych, animacji oraz materiałów promocyjnych dla drogerii Hebe i Rossmann.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
We współpracy z software housem 300.codes, powstał także landing page dla kampanii pod adresem www.sebio.tolpa.pl.