McDonald’s niezmiennie jest kojarzony z klasycznymi pozycjami, takimi jak Big Mac, WieśMac czy McChicken. Marka natomiast regularnie poszerza swoje menu, wprowadzając do oferty sezonowe potrawy. Tym razem McDonald’s poszedł w stronę produktów premium.
Marka postanowiła z powrotem przywrócić burgery z linii Maestro, które zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. Podawane w zestawie z chrupiącymi frytkami z batatów w wyjątkowej oprawie – na papierowej tacce i z ozdobną flagą.
Zobacz również
Wprowadzając nową ofertę McDonald’s sięgnął po nieszablonową formę komunikacji, bowiem w celu przygotowania spotu reklamowego marka postanowiła przeprowadzić pewien eksperyment. Zaplecze jednej z warszawskich burgerowni zostało przekształcone w kuchnię McDonald’s, w której burgery serwowali pracownicy marki. Osoby zaproszone do wzięcia udziału w reklamie, ale niewtajemniczone w szczegóły projektu, otrzymały do degustacji burgery. Dopiero po ich zjedzeniu i wymianie wrażeń dowiedziały się, że były to produkty z linii Maestro.
PS
Najnowsza reklama polskiego oddziału McDonald’s została nakręcona smartfonem. Spot promuje ofertę marki dla dzieci, czyli zestaw Happy Meal.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszyscy dobrze wiemy jak potężna jest siła sugestii. Wie o tym także McDonald’s, który zaprezentował serię billboardów z rozmytymi hamburgerami czy frytkami. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzą co jest na billboardzie.