Ekstraklasa z nowym kontraktem z marką adidas

Ekstraklasa przedłuża współpracę ze sprawdzonym partnerem, który od 2014 nieprzerwanie dostarcza oficjalne piłki rozgrywek dla klubów najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Nowa umowa została podpisana na pięć kolejnych sezonów.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Współpraca Ekstraklasy z marką adidas trwa już szósty sezon i w tym okresie przygotowanych zostało siedem piłek z logiem najwyższej polskiej ligi piłkarskiej. Pierwszą z nich była Brazuca, a od lutego 2020 oficjalną piłką rozgrywek jest Uniforia. Obecna umowa obowiązywała do zakończenia sezonu 2019/20 i obie strony porozumiały się już w sprawie przedłużenia współpracy. Nowy kontrakt obejmujący dostawy oficjalnej piłki rozgrywek obowiązywać będzie do zakończenia sezonu 2024/25, czyli przez pięć kolejnych lat.

– Wspólnie z adidas zgodnie oceniamy wartość naszej wieloletniej współpracy bardzo wysoko, czego wyrazem jest nowa umowa na kolejnych pięć sezonów. Cieszymy się, że ta prestiżowa i znana na całym świecie marka dalej będzie naszym partnerem i oficjalnym dostawcą piłek. Przede wszystkim jednak stoi za nią najwyższa jakość dostarczanego sprzętu. Doceniamy ją nie tylko my, ale także organizatorzy największych turniejów piłkarskich w Europie i na świecie. To właśnie ten producent od lat dostarcza piłki także na Mistrzostwa Świata i Mistrzostwa Europy – powiedział prezes Ekstraklasy S.A., Marcin Animucki.

Współpraca między adidas a Ekstraklasą, oprócz dostarczania piłek dla wszystkich klubów ligi, obejmuje także patronat partnera nad nagrodą dla Króla Strzelców. Od kilku sezonów to przedstawiciel adidas wręcza dedykowaną statuetkę dla zdobywcy największej liczby goli w całym sezonie.

– Współpraca z Ekstraklasą to jedno z naszych kluczowych partnerstw. Trwa już od sześciu lat i jest dla nas powodem do dumy. Dlatego cieszymy się, że przez kolejnych pięć sezonów nasze piłki będą w epicentrum emocji w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce. Uniforia to najbardziej zaawansowany technologicznie produkt, ale już pracujemy nad nowym modelem na rok 2021. Liczymy na to, że z piłkami adidas bramkarze będą mieli pełne ręce roboty, a kibice – mnóstwo piłkarskich emocji – powiedział Krzysztof Łuczakowski, director sports marketing adidas East Europe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W obecnym sezonie oficjalne piłki PKO Bank Polski Ekstraklasy z logotypem rozgrywek są dostępne w sieci sprzedaży oficjalnego dystrybutora – firmy 50style. Kibice mogą kupić zarówno oficjalną piłkę meczową jak i replikę. Od startu nowego sezonu dystrybutorem oficjalnych piłek Ekstraklasy będzie Martes Sport.

Słuchaj podcastu NowyMarketing