Ekstraklasa wsparła ogólnopolską akcję promocji szczepień przeciwko COVID-19 nowym spotem. W klipie zachęcającym do wzięcia udziału w szczepieniach wystąpiły znaczące postacie polskiej piłki, m.in. trenerzy kadry narodowej Andrzej Strejlau i Jerzy Engel, trener Rakowa Częstochowa Marek Papszun, były reprezentant Polski i piłkarz Lecha Poznań Andrzej Juskowiak oraz pochodzący z Serbii zawodnik Legii Warszawa Filip Mladenović.
Klip został przygotowany przez produkującą transmisje meczowe firmę Ekstraklasa Live Park, przy udziale klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy, które dostarczyły nagrania klubowych legend. W produkcji wzięli udział, obok trenerów, również byli i obecni piłkarze. Kampanię wsparli, poza Andrzejem Juskowiakiem i Filipem Mladenoviciem, także Stanisław Oślizło oraz Kazimierz Kmiecik – legendarni zawodnicy Górnika Zabrze i Wisły Kraków. W spocie wystąpiła również wschodząca gwiazda polskiej piłki młodego pokolenia, Kamil Piątkowski, któremu Raków Częstochowa zawdzięcza wiele sukcesów, a którego niedawno pozyskał mistrz Austrii Red Bull Salzburg.
Zobacz również
– Mówi się, że kibice to 12 zawodnik i jest w tym dużo prawdy. Mecze bez dopingu z trybun są zupełnie innym doświadczeniem dla zawodników i wszystkich fanów futbolu. Wsparcie kibiców to emocje i adrenalina, które dodatkowo napędzają grę. Zdrowie oraz bezpieczeństwo przede wszystkim, ale nie da się ukryć, że energii płynącej z trybun bardzo brakowało w poprzednim sezonie. Konieczność szczepień to ważny element życia społecznego, która daje możliwość prowadzenia meczów z większą obecnością kibiców. Dlatego Ekstraklasa konsekwentnie wspiera akcję #SzczepimySie. Tym razem w nowej odsłonie i ze spotem telewizyjnym – mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży w Ekstraklasa S.A.
Spot został przygotowany przez Ekstraklasę, by wesprzeć rządową kampanię zachęcającą do szczepień. Dotychczas grafiki i hasła wspierające tę akcję pojawiały się regularnie w trakcie transmisji z meczów oraz w kanałach online Ekstraklasy i klubów. Klip z udziałem piłkarzy i legend będzie emitowany od startu nowego sezonu przed meczami PKO Bank Polski Ekstraklasy na antenach CANAL+ i TVP, a także w social mediach Ekstraklasy, jej partnerów oraz 18 klubów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]