Ekstrakt realizuje projekty z obszaru brandingu, namingu, brand identity, projektowania opakowań czy service design. Studio będzie także oferować pakietowe i stałe w cenie usługi z zakresu komunikacji wizualnej dla małych firm i startupów, co jest niespotykanym rozwiązaniem na rynku
Partnerem zarządzającym nowej spółki w grupie jest Marcin Strzałkowski, związany z branżą design od ponad 20 lat. Marcin realizował projekty z obszaru komunikacji wizualnej dla największych marek w Polsce i Londynie. Od 2016 roku jest współwłaścicielem Cut The Mustard, gdzie przez ostatnie lata pełnił rolę min. design directora. Od marca, jako CEO Ekstrakt.Studio będzie odpowiadał za rozwój nowej spółki, pełną ofertę i realizację projektów w myśl hasła: human oriented design.
Zobacz również
– Zawsze pamiętamy, że projektujemy dla ludzi. Wiemy, że to co robimy, musi przykuwać uwagę a jednocześnie być czytelne, proste i użyteczne. Weryfikujemy nasze rozwiązania tworząc mockupy i testy, a wszystko po to, by mieć pewność, że projekty spełniają swoje założenia i odpowiadają na cele, jakie stawiają przed nami klienci Co ważne lubimy pracować warsztatowo i dynamicznie – by wspólnie z klientem dobrze doprecyzować wyzwania, zarówno te widoczne dziś, jak i te mogące pojawić się w najbliższej przyszłości. Myślimy strategicznie. Kreatywnie podchodzimy do proponowanych rozwiązań z obszaru design. To się po prostu sprawdza – wskazuje Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt.Studio.
Studio będzie wspierało działania Agencji Cut The Mustard w zakresie wyznaczonych projektów design, od marca – będzie także samodzielnie rozwijało portfolio klientów i pozyskiwało niezależne zlecenia w Polsce i zagranicą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach