Życie w zgodzie z naturą, równowaga, unikanie skrajności, docenianie tego co się ma, umiarkowanie – to założenia lagom, szwedzkiej filozofii życia, którą w nowej kampanii pokazuje Electrolux. Głównym elementem działań jest cykl 5-ciu reportaży „Lagom. Prosto ze Szwecji”. Bohaterami serii są Polki i Polacy, którzy wprowadzili tę filozofię do swoich domów. Każdy z pięciu odcinków serii to historia domu, urządzonego w szwedzkim stylu. Od bohaterów dowiadujemy się za co cenią szwedzki styl, co jest dla nich ważne podczas urządzania domu, jak lubią spędzać w nich czas. Wszystkie odcinki dostępne będą na specjalnie stworzonej podstronie, a ich skrócone wersje pojawią się także w programie Onet Rano #Wiem, na YouTubie oraz w social media Onetu i marki Electrolux.
– W nowej komunikacji Electrolux podkreślamy swoje szwedzkie pochodzenie i to co jest kwintesencją „szwedzkości” czyli autentyczność, skoncentrowanie na człowieku i jego potrzebach. Ma to swoje odzwierciedlenie w naszej nowej linii urządzeń kuchennych: intuicyjność, funkcjonalność w obsłudze i skandynawski designie w czystej formie. W działaniach contentowych chcemy pokazać Polskim konsumentom co znaczy lagom, szwedzka filozofia życia, a nasi bohaterowie pokazują jak wprowadzili lagom do swoich domów i kuchni – powiedział Paweł Miziołowski, head of marketing Electrolux Poland.
Zobacz również
Strona dedykowana projektowi to prawdziwa baza wiedzy na temat szwedzkiego stylu życia. Oprócz filmów odbiorcy znajdą tam też artykuły o szwedzkim designie, projektowaniu, funkcjonalności oraz o nowej linii urządzeń kuchennych Electrolux, które podobnie jak filozofia lagom są intuicyjne, funkcjonalne i proste w designie.
Contentowe działania Electrolux w Polsce wpisują się w globalną strategię firmy – For Better Living. Designed in Sweden, która ma na celu zapewnienie lepszego i bardziej przyjaznego środowisku życia na całym świecie.
Działaniom towarzyszy kampania w telewizji, digitalu, social mediach i prasie wnętrzarskiej, promująca prawdziwe intuicyjną linię urządzeń kuchennych Electrolux.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za pomysł i realizację działań contentowych odpowiada agencja LiquidThread we współpracy z Media Impact, biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.
Słuchaj podcastu NowyMarketing