Electrolux rusza z cyklem proekologicznych podcastów „Klimatyczne rozmowy”

O wodzie, energii, śmieciach i recyklingu, jedzeniu, ubraniach i podróżach – w nowej serii podcastów pt. „Klimatyczne rozmowy”, stworzonej we współpracy z marką Electrolux, Anna Pięta porozmawia z ekspertami o tym, jak możemy ograniczać ślad węglowy w różnych obszarach naszego życia.
O autorze
1 min czytania 2021-01-04

Z początkiem 2021 roku rusza nowa seria podcastów „Klimatyczne rozmowy”. Jej celem jest zwiększanie świadomości na temat ekologicznych wyzwań, które stoją przed naszą planetą.

W „Klimatycznych rozmowach” Ania Pięta, aktywistka środowiskowa i twórczyni podcastu Muda Talks, porozmawia z zaproszonymi gośćmi na temat zrównoważonego rozwoju, ekologii, ochrony środowiska, konsumpcjonizmu oraz o tym, co my – pojedyncze jednostki i gospodarstwa domowe możemy zrobić, aby za pomocą małych kroków i zmiany codziennych nawyków zmniejszyć swój ślad węglowy i tym samym dbać o naszą planetę.

W rozmowach wezmą udział zarówno znane osoby, które zajmują się tematami ekologicznymi – Areta Szpura, Jagna Niedzielska, Katarzyna Wągrowska, specjaliści z różnych dziedzin, np. projektant Tomasz Ossoliński, jak i eksperci naukowi m.in. klimatolodzy: Marcin Popkiewicz, prof. Zbigniew Karaczun. Każdy odcinek poruszy temat z wybranego obszaru życia, np. woda, energia, śmieci i recykling, jedzenie, ubrania, podróże.

Seria „Klimatyczne rozmowy” powstaje w ramach platformy komunikacyjnej Make It Last marki Electrolux, w której podejmowane są działania mające zachęcać do dłuższego użytkowania rzeczy i tym samym lepszego zadbania o naszą planetę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odcinki będą publikowane w każdy poniedziałek do końca lutego na najpopularniejszych platformach streamingowych, m.in. na Spotify, YouTube, Apple Podcasts. Zapowiedzi podcastu można wysłuchać poniżej.

Podcasty wspiera kampania mediowa w kanałach digital. Serię podcastów i działania w ramach kampanii przygotowała agencja contentowo-digitalowa LiquidThread we współpracy z agencją Słucham, zakupem mediów zajął się Zenith, a wizualną częścią kampanii agencja Cut The Mustard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się