Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Elon Musk streamował grę Diablo 4! Serwis X z nową funkcją!

Elon Musk streamował grę Diablo 4! Serwis X z nową funkcją!
O autorze
1 min czytania 2013-10-01

Ostatnie zmiany na Twitterze były szokujące dla wielu internautów. Odkąd Musk w październiku ubiegłego roku kupił cały portal, zaszło w nim wiele dziwnych zmian, m.in. ptaszka w logo zamieniono na wyrazisty symbol X. Tym razem kolejna niespodzianka. Właściciel serwisu przetestował nową funkcję transmisji na żywo, wykorzystując popularną grę.

Transmisja gier do milionów użytkowników

Testowanie nowej funkcji miało jednak miejsce już kilka tygodni wcześniej. Transmisję na żywo uruchamiano w losowych punktach. Teraz oficjalnie wprowadzono możliwość streamowania gier. Musk chcąc zapowiedzieć nową funkcję, transmitował rozgrywkę w Diablo 4. Emisję obejrzało bardzo sporo widzów obserwujących konto właściciela strony. 

Musk transmitował grę na swoim głównym profilu, który ma 158 mln obserwujących. Stream osiągnął ponad 2,8 mln ogólnych wyświetleń. Przed rozpoczęciem transmisji, właściciel Twittera napisał: „Wczoraj wieczorem przetestowałem system streamera gier wideo X. To działa! Postaram się ukończyć loch Koszmaru 100 poziomu dziś wieczorem na żywo”.

Ujawniona przez Elona Muska funkcja jest aktualnie dostępna w wersji premium.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reakcja fanów

Fani zwrócili uwagę na problemy techniczne już po kilku minutach transmisji. Mankamentem był migający obraz, z którym Musk nie mógł się uporać, a także brak funkcji czatu na żywo. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Haha. Coś do naprawienia” – oznajmił Musk. 

Mimo to jakość streama była zadowalająca i wiele wskazuje na to, że transmisje na platformie X będą mocną konkurencją dla YouTube’a oraz Twitcha w przyszłości. Warto zaznaczyć, że wynik 2,8 mln widzów na żywo wyłącznie z jednej transmisji to sukces, biorąc pod uwagę trudność tego zadania.