Emeritos Banditos wspierają działania promocyjne RTV EURO AGD

RTV EURO AGD nawiązało współpracę z Emeritos Banditos, zespołem złożonym z polskich gwiazd sceny e-sportowej, który będzie wspierał kampanię promującą specjalną ofertę sprzętu komputerowego i akcesoriów dla graczy. Kampania będzie przebiegać pod hasłem „Lepiej, jak jest więcej”.
O autorze
0 min czytania 2020-03-02

W ramach kampanii „Lepiej, jak jest więcej” Emeritos Banditos, czyli Piotr „Izak” Skowyrski, Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski, Paweł „Saju” Pawelczak, Mateusz „Pago” Pągowski oraz Damian „peVor” Kozioł, wezmą udział w tygodniowym boot campie, w czasie którego będą trenować i szlifować swoją technikę w grze. Pełną relację będzie można zobaczyć na kanałach influencerów na platformie Twitch.tv.

Kampania została zainaugurowana pod koniec lutego filmem, opublikowanym na kanale Piotra „Izaka” Skowyrskiego, w którym zawodnicy Emeritos Banditos rozwiązują specjalny quiz, dzięki któremu można bliżej poznać całą ekipę.

Oprócz komunikacji w kanałach social media, w ramach kampanii przewidziane są także działania w internecie, POS w sklepach i materiały w sieci własnej DOOH. Kampania potrwa do końca marca br. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj