Emil Tumiłowicz dołączył do MEC Wavemaker. Objął nowo utworzone stanowisko client service directora i przejął prowadzenie zespołu accountów obsługujących klientów tej marki. Emil Tumiłowicz ma zadbać o budowanie partnerskich relacji z klientami MEC Wavemaker i rozwijać biznes nowej kontentowej marki MEC.
Nowy szef client service przeszedł do MEC z K2, gdzie przez ostatnie cztery lata czuwał nad współpracą z kluczowymi klientami agencji. Z branżą interaktywną jest związany od 10 lat, poza K2 pracował m.in. w Artegence, MRM/McCann i Gemiusie. Doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych zdobywał we współpracy m.in. z Coca-Colą, Grupą Żywiec, Plusem, Nike, Volvo i Janssen.
Zobacz również
Przypomnijmy, że MEC Wavemaker to nowy gracz na rynku content marketingu w Polsce. Marka łączy kompetencje z zakresu kreacji i produkcji treści, korzysta z zaplecza analitycznego Analytics & Insights, czyli działu badań MEC. Polska jest jednym z dziesięciu rynków, na których w ubiegłym tygodniu zadebiutował MEC Wavemaker.