Emilia Obrzut to strateżka, projektantka i founderka.
Przez wiele lat prowadziła z sukcesem własne studio graficzne, wykładała projektowanie na UJ, stworzyła i z sukcesem wyszła z dwóch startupów. Inkubuje, skaluje i wspiera pionierskie marki z segmentu LOHAS, tworząc i prowadząc zespoły kreatywne lub działając jako fractional Head of Brand.
Zobacz również
W ostatnich latach pracowała głównie na rynku amerykańskim jako członkini kolektywu Sovereign Objects, stworzonego z czołowych profesjonalistow z najlepszych agencji i studiów na świecie (Collins, IDEO czy Google Creative Lab).
Obecnie skupia się na tworzeniu frameworków wspierających strategię marki, przede wszystkim przy wykorzystaniu AI.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]