Jako oficjalny przewoźnik i „Premier Partner” ATP World Tour, linie Emirates zyskują prawa do prowadzenia spójnych, globalnych działań marketingowych na jeszcze większą skalę. Jednym z ich elementów będzie prezentacja logo przewoźnika na charakterystycznych siatkach tenisowych podczas 60 turniejów w 29 krajach na 6 kontynentach. Przekaz trafi do grupy liczącej ponad 800 milionów osób na całym świecie. W ostatnich latach turnieje przyciągały rekordową widownię – w sezonie średnio oglądały je 4,3 mln kibiców na kortach i ponad 880 mln widzów przed telewizorami.
Ponadto podczas turniejów linie Emirates zaoferują kibicom specjalną platformę, dzięki której będą mogli doświadczyć niezrównanej jakości obsługi. Oprócz tego będą mogli również uczestniczyć w szeregu akcji na oficjalnej stronie ATPWorldTour.com, najpopularniejszym portalu tenisowym na świecie, którego liczba odwiedzin w ciągu roku przekracza 325 milionów.
Zobacz również
Linie Emirates z radością rozszerzają współpracę z ATP World Tour. Globalny zasięg, który zapewnia sponsorowanie tych turniejów, stanowi dla nas okazję do nawiązania kontaktu z milionami miłośników tenisa na całym świecie. Oferujemy bezpośrednie loty do niemal 90 procent z 32 krajów, w których organizowane są turnieje ATP World Tour, co oznacza, że ta współpraca ma szczególne znaczenie dla naszych klientów. Tenis to prawdziwie międzynarodowy sport i to właśnie uznanie dla tej dyscypliny sprawiło, że nasz udział w sponsorowaniu imprez tenisowych wciąż rośnie – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.
Fakt, iż czołowy przewoźnik w branży i jednocześnie ceniony i powszechnie znany gracz w świecie marketingu sportowego, Emirates, zdecydował się zwiększyć swoją obecność na ATP World Tour najlepiej świadczy o tym, jaką pozycję zajmuje obecnie nasza dyscyplina sportu – powiedział Chris Kermode, prezes stowarzyszenia ATP. Nowa umowa partnerska stanowi wyraz długoterminowego zaangażowania i prawdziwej wiary w dobrą kondycję tenisa w przyszłości. Cieszymy się, że będziemy w dalszym ciągu rozwijać naszą wieloletnią, udaną współpracę – dodał Kermode.
Przewiduje się, że sezon 2015 ATP World Tour, który zamyka turniej Barclays ATP World Tour Finals na stadionie O2 w Londynie w najbliższą niedzielę, będzie rekordowym pod względem oglądalności w skali roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Linie Emirates są partnerem Platinum ATP World Tour od 2013 roku, a także sponsorem tytularnym rankingów ATP. Zgodnie z nową umową przewoźnik zajmie pozycję „Partner Premium”, która dotychczas zarezerwowana była dla meksykańskiej marki piwa Corona. Umowa sponsorska z tym partnerem wygaśnie z końcem 2015 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wśród imprez tenisowych sponsorowanych przez Emirates znajdują się największe wydarzenia w sezonie, m.in. turnieje wielkoszlemowe Australian Open, Roland Garros i US Open, Emirates Airline US Open Series, Australian Open Series, rankingi ATP, Dubai Tennis Championships (ZEA), Barcelona Open (Hiszpania) i Rogers Cup (Kanada).