W nagrodzonej reklamie możemy obserwować jak osoby robiące zdjęcia poświęcają się, by uchwycić jak najlepsze ujęcia (fotografowanie z dachu, z jaskini czy uciekając przed żyrafą) oraz efekty ich starań:
Nominowani 2013
Na liście nominowanych znalazły się także reklamy:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
1. Google Chrome „Jess Time”, BBH and Google Creative Lab
2. Nike „Jogger”, Wieden + Kennedy
3. Grey Poupon „The Chase”, Crispin Porter + Bogusky
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ubiegłoroczni laureaci
2012: PROCTER & GAMBLE „Best Job”, Wieden + Kennedy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
2011: Chrysler „Born Of Fire”, Wieden + Kennedy
2010: Old Spice „The Man Your Man Could Smell Like”, Wieden + Kennedy
2009: Coca Cola „Heist”, Wieden + Kennedy
2008: Bud Light „Sweat Jar”, DDB Chicago