Emolium z kampanią „Atopowi Bohaterowie” i bajką terapeutyczną dla małych atopików

Trwa kampania „Atopowi Bohaterowie” zainicjowana przez markę Emolium i zwracająca uwagę na psychologiczne skutki atopowego zapalenia skóry (AZS) u dzieci. W ramach kampanii powstaje bajka terapeutyczna dla dzieci cierpiących na to schorzenie.
O autorze
1 min czytania 2015-12-22

Kampania jest skierowana zwłaszcza do rodziców dzieci cierpiących na atopowe zapalenie skóry jak również do małych pacjentów. Jej celem jest zwrócenie uwagi – po raz pierwszy w Polsce w tak kompleksowy sposób – na ograniczenia towarzyszące na co dzień dzieciom z AZS, m.in. poprzez podkreślenie psychosomatycznego aspektu choroby i konieczności budowania poczucia własnej wartości wśród małych atopików. Aby pomóc im zaakceptować siebie i zrozumieć chorobę, w ramach kampanii powstał właśnie pierwszy odcinek bajki terapeutycznej pt. Swędzący potwór, który można obejrzeć na stronie kampanii.

Bajka „Atopowi Bohaterowie” jest efektem współpracy autorki Roksany Jędrzejewskiej- Wróbel, psycholog dziecięcej Marty Żysko-Pałuby oraz rodziców atopików, którzy dzielą się doświadczeniami związanymi z chorobą swoich dzieci. Głównymi bohaterami bajki są Emil i Emilka, dzieci chore na AZS.

Kolejne cztery odcinki można będzie obejrzeć wkrótce. Planowane są także wersje uzupełnione o elementy interaktywne. Kampania potrwa do czerwca 2016 roku. Autorem kampanii jest agencja Havas PR Warsaw.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj