Change stworzył dla sieci Empik specjalny spot pilotażowy emitowany w kinie, którego celem jest zachęcenie widzów do (po)zostania czytelnikami.
Zobacz również
Pomysł na spot opiera się na przedstawieniu prawdziwej książki z tekstem literackim. Widzowie bezpośrednio po przeczytaniu go mają możliwość zobaczenia sceny przedstawiającej dokładnie ten sam fragment powieści, tylko już zekranizowany.
Kampania przygotowana przez Change promuje czytelnictwo w Polsce. Według danych Biblioteki Narodowej 19 mln Polaków nie miało w ostatnim roku w ręku ani jednej książki, z kolei aż 6,2 mln Polaków znajduje się poza kulturą pisma, czyli w 2014 roku nie przeczytało żadnej książki ani artykułu prasowego.
Poniżej case study całego konceptu:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing