Nagrody odebrali: Karol Ignatowicz – chief e-commerce & customer value officer, Artur Malinowski – chief marketing officer oraz Izabela Szymańska, Łukasz Walczuk i Krzysztof Chodakiewicz – menadżerowie z działu Digital Marketingu w Empiku.
Performance Brand of the Year – takim tytułem może pochwalić się Empik, który otrzymał Nagrodę Specjalną podczas gali Performance Marketing Diamonds CEE 2022. Na tym jednak nie kończą się wyróżnienia, które Jurorzy przyznali marce.
Zobacz również
Docenili także inhouse’owy zespół Empiku w kategorii The most effective SEM campaign. Głównym wyzwaniem postawionym na 2021 rok był wzrost poziomów przychodów i rentowności z Google Ads przy dużym zróżnicowaniu i wielkości oferty. – Nasze działania skupiły się m.in. na pracy nad strukturą kampanii, możliwościach skalowania i optymalizacji, tak, by przebijać sufity efektywności na tym bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Krzysztof Chodakiewicz, performance marketing & analytics manager w Empiku.
Kolejna nagroda dla Empiku została przyznana za prawdopodobnie największą kampanię content marketingową w Polsce. Obok silnego zespołu w ramach struktur Digital Marketingu, do współpracy nad rozwojem sekcji Empik Pasje – Magazyn Online marka zaprosiła agencję Bluerank, specjalistów od content marketingu na potrzeby SEO. Efekt: 2021 artykułów w 2021 roku, wzrost liczby użytkowników i wyświetleń sekcji oraz mocne wzrosty liczby transakcji i przychodów w kluczowych dla zespołu Content Marketingu w 2021 r. kategoriach nie-edytorialnych.
Empik został również nagrodzony w kategorii The most effective affiliate program. Wyróżniony projekt, realizowany we współpracy z Tradedoubler, opierał się na dynamicznym wzroście kanału i holistycznym, świadomym wykorzystywaniu najlepszych praktyk w reklamie afiliacyjnej, przy maksymalnym pokryciu różnorodnych kategorii produktowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Od kilku lat mocno stawiamy na rozwój naszych kompetencji i zespołów z obszaru Digital Marketingu. Otrzymane nagrody – w tym tytuł Performance Brand of the Year – to najlepsze potwierdzenie, że obrany przez nas kierunek, założone cele i wybrane narzędzia były słuszne. Tym bardziej cieszy nas, że Jury konkursu doceniło innowacyjne podejście i osiągnięte rezultaty, nie tylko w projektach zgłoszonych we współpracy z doświadczonymi Partnerami zewnętrznymi, ale szczególnie w projekcie SEM, za który w pełni odpowiada nasz wewnętrzny zespół – podkreśla Karol Ignatowicz, Chief e-commerce & customer value officer w Empiku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing