Nagrody odebrali: Karol Ignatowicz – chief e-commerce & customer value officer, Artur Malinowski – chief marketing officer oraz Izabela Szymańska, Łukasz Walczuk i Krzysztof Chodakiewicz – menadżerowie z działu Digital Marketingu w Empiku.
Performance Brand of the Year – takim tytułem może pochwalić się Empik, który otrzymał Nagrodę Specjalną podczas gali Performance Marketing Diamonds CEE 2022. Na tym jednak nie kończą się wyróżnienia, które Jurorzy przyznali marce.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Docenili także inhouse’owy zespół Empiku w kategorii The most effective SEM campaign. Głównym wyzwaniem postawionym na 2021 rok był wzrost poziomów przychodów i rentowności z Google Ads przy dużym zróżnicowaniu i wielkości oferty. – Nasze działania skupiły się m.in. na pracy nad strukturą kampanii, możliwościach skalowania i optymalizacji, tak, by przebijać sufity efektywności na tym bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Krzysztof Chodakiewicz, performance marketing & analytics manager w Empiku.
Kolejna nagroda dla Empiku została przyznana za prawdopodobnie największą kampanię content marketingową w Polsce. Obok silnego zespołu w ramach struktur Digital Marketingu, do współpracy nad rozwojem sekcji Empik Pasje – Magazyn Online marka zaprosiła agencję Bluerank, specjalistów od content marketingu na potrzeby SEO. Efekt: 2021 artykułów w 2021 roku, wzrost liczby użytkowników i wyświetleń sekcji oraz mocne wzrosty liczby transakcji i przychodów w kluczowych dla zespołu Content Marketingu w 2021 r. kategoriach nie-edytorialnych.
Empik został również nagrodzony w kategorii The most effective affiliate program. Wyróżniony projekt, realizowany we współpracy z Tradedoubler, opierał się na dynamicznym wzroście kanału i holistycznym, świadomym wykorzystywaniu najlepszych praktyk w reklamie afiliacyjnej, przy maksymalnym pokryciu różnorodnych kategorii produktowych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Od kilku lat mocno stawiamy na rozwój naszych kompetencji i zespołów z obszaru Digital Marketingu. Otrzymane nagrody – w tym tytuł Performance Brand of the Year – to najlepsze potwierdzenie, że obrany przez nas kierunek, założone cele i wybrane narzędzia były słuszne. Tym bardziej cieszy nas, że Jury konkursu doceniło innowacyjne podejście i osiągnięte rezultaty, nie tylko w projektach zgłoszonych we współpracy z doświadczonymi Partnerami zewnętrznymi, ale szczególnie w projekcie SEM, za który w pełni odpowiada nasz wewnętrzny zespół – podkreśla Karol Ignatowicz, Chief e-commerce & customer value officer w Empiku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing