Empik to nie tylko sprzedaż i dystrybucja, ale również wielokanałowa platforma medialna o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie on-line przekracza 2 miliony. Tak szerokie dotarcie oraz systematycznie powiększająca się oferta produktowa stanowią punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.
– Empik jako jedna z nielicznych firm na rynku daje swoim partnerom komercyjnym możliwość promocji omnichannelowej – zarówno w salonach, w sklepie internetowym, jak i w aplikacjach mobilnych we współpracy z kontrahentami stawiamy na elastyczność i dostosowanie oferty do potrzeb partnera – mówi Anna Nowacka, odpowiedzialna za rozwój oferty dla partnerów Empiku
Zobacz również
Oferta promocyjna Empik skierowana jest przede wszystkim do firm FMCG oraz domów mediowych i agencji reklamowych, które często poszukują nowych kanałów dotarcia do konsumentów. Wśród dotychczasowych klientów znaleźli się m.in.: Mastercard, T-Mobile, czy Bank Millennium.
Reklama w salonie
Salony Empik odwiedza miesięcznie nawet 14 mln klientów. Chcąc wykorzystać potencjał ruchu i dotarcie B2C, firma proponuje swoim partnerom zróżnicowane formy reklamy na terenie stacjonarnych sklepów. Wśród propozycji znajdują się m.in. standardowe i customizowane materiały POS, samplingi, spoty radiowe oraz nadruki na paragonach.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Kampanie online
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Empik należy do grona najszybciej rozwijających się sklepów internetowych, plasuje się w TOP3 polskiego e-commerce, rejestrując miesięcznie do 17 milionów sesji. Stanowi to duży potencjał marketingowy w postaci na przykład kampanii banerowej – dostosowanej do potrzeb partnera, również w formie reklamy kontekstowej. Ponadto, Grupa Empik oferuje swoim partnerom mailingi do użytkowników programu Mój Empik, klientów Empik.com oraz Empik Foto.
Więcej informacji znajduje się na stronie.