Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
O autorze
1 min czytania 2019-07-01

Empik to nie tylko sprzedaż i dystrybucja, ale również wielokanałowa platforma medialna o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie on-line przekracza 2 miliony. Tak szerokie dotarcie oraz systematycznie powiększająca się oferta produktowa stanowią punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.

– Empik jako jedna z nielicznych firm na rynku daje swoim partnerom komercyjnym możliwość promocji omnichannelowej – zarówno w salonach, w sklepie internetowym, jak i w aplikacjach mobilnych we współpracy z kontrahentami stawiamy na elastyczność i dostosowanie oferty do potrzeb partnera – mówi Anna Nowacka, odpowiedzialna za rozwój oferty dla partnerów Empiku

Oferta promocyjna Empik skierowana jest przede wszystkim do firm FMCG oraz domów mediowych i agencji reklamowych, które często poszukują nowych kanałów dotarcia do konsumentów. Wśród dotychczasowych klientów znaleźli się m.in.: Mastercard, T-Mobile, czy Bank Millennium.

Reklama w salonie

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Salony Empik odwiedza miesięcznie nawet 14 mln klientów. Chcąc wykorzystać potencjał ruchu i dotarcie B2C, firma proponuje swoim partnerom zróżnicowane formy reklamy na terenie stacjonarnych sklepów. Wśród propozycji znajdują się m.in. standardowe i customizowane materiały POS, samplingi, spoty radiowe oraz nadruki na paragonach.

Kampanie online

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Empik należy do grona najszybciej rozwijających się sklepów internetowych, plasuje się w TOP3 polskiego e-commerce, rejestrując miesięcznie do 17 milionów sesji. Stanowi to duży potencjał marketingowy w postaci na przykład kampanii banerowej – dostosowanej do potrzeb partnera, również w formie reklamy kontekstowej. Ponadto, Grupa Empik oferuje swoim partnerom mailingi do użytkowników programu Mój Empik, klientów Empik.com oraz Empik Foto.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji znajduje się na stronie