Od 2010 r. Desperados – najbardziej imprezowa marka piwna na rynku – sponsoruje imprezy, które wyznawcy szalonej zabawy poznali jako The Wildest Night Party. Dzikie imprezy Desperadosa zawsze zaskakują kreatywnością i rozmachem, wyznaczając nowe trendy w imprezowaniu. Przez ostatnie cztery lata The Wildest Night Party gościło w Gdańsku, Poznaniu, Łodzi i w Warszawie, za każdym razem przyciągając tysiące imprezowiczów z całej Polski.
Aby podkreślić piątą edycję, wielka impreza sponsorowana przez Desperadosa pojawia się w zmienionym formacie. Endless Night Party startuje 25 października 2014 r. W tym roku szaleństwo niczym nieskrępowanej zabawy zatoczy znacznie szersze kręgi: format stworzony dla polskich fanów piwa o smaku tequili będzie miał w tym roku swoją odsłonę nie tylko w Warszawie, ale też w Londynie i Mediolanie.
Zobacz również
„Desperados, najbardziej dzika marka w portfolio Grupy Żywiec, buduje swój wizerunek, wciągając konsumentów w świat szalonej zabawy. Na eventach sponsorowanych przez Desperadosa można w nieskrępowany sposób podążać za własnym imprezowym instynktem. Tutaj każdy fan naszej marki ma szansę poczuć się jak bóg imprezy”.– podkreśla Anna Wood, Senior Brand Manager marki Desperados.
Na party pod znakiem Desperadosa nie można kupić biletów. Zgodnie z dzikim duchem marki, budującej swój wizerunek w bezpośrednich relacjach z konsumentami, zaproszenia zdobywa się w konkursach. W tym roku, aby dostać się na Endless Night Party, w konkursie na Facebooku należy wybrać i wypełnić jedną z konkursowych misji. Konkurs, którego zadaniem jest wyłonienie elity polskich imprezowiczów, trwa do 10 października 2014 r.
Kampania Endless Night Party wystartowała w połowie września 2014 r. Spot telewizyjny emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w kanałach VOD. Towarzyszy mu kampania zewnętrzna oraz działania digitalowe i PR.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kreację przygotowała agencja Good, działania digital i social media prowadzi agencja K2, za PR odpowiada agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest. Organizatorem imprezy Endless Night Party jest agencja Polymus Events.
Słuchaj podcastu NowyMarketing