W marcu 2020 agencja należąca do Olgi Kisiel-Konopki ponownie rozpoczęła współpracę z Endo, znanym producentem odzieży dziecięcej. Agencja odpowiada za PR produktowy, media relations oraz współpracę z influencerami. OKK! zostało wybrane w wyniku rekomendacji, a umowę podpisano obecnie na czas określony z intencją przedłużenia współpracy. Po stronie agencji osobą odpowiedzialną za działania dla klienta jest Magdalena Kobza, account executive.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]