BLACK JET BUS – GET ON BOARD! to nowy, wakacyjny projekt marki napojów energetycznych BLACK Energy, którego nie może zabraknąć w nadmorskich kurortach i na największych, słynnych festiwalowych szlakach – Heineken Open’er Festival, Sunrise Festival i Coke Live Music Festival.
3 festiwale, setki tysięcy puszek BLACK i prawie 200 tysięcy fanów – właśnie tak zapowiada się energetyczne lato z marką BLACK! Podczas letniej muzycznej uczty BLACK będzie wszędzie tam, gdzie będą młodzi ludzie i świetna zabawa. Już w tym tygodniu BLACK JET BUS zawita w Gdyni. Jedyny w swoim rodzaju czarny autobus z podobizną Mike’a Tysona za kilka dni pojawi się na w Trójmieście – w Sopocie i Gdyni – towarzysząc fanom podczas Heineken Open’er Festival. Wszędzie tam, gdzie zaparkuje, stewardessy BLACK JET będą rozdawały dawkę energii zamkniętą w czarnych, charakterystycznych puszkach BLACK. Co więcej, każdy BLACKfan będzie miał szansę zostać uwiecznionym w polaroidowym kadrze w stylu vintage.
Zobacz również
To jednak tylko pierwszy stopień wtajemniczenia!
Kolejnym krokiem będzie odnalezienie swojej foty na fanpage’u BLACK Energy Drink i otagowanie się. Każdy, kto tego dokona, będzie miał szansę wygrania koszulek BLACK z limitowanej edycji BLACK JET. Jeśli jednak to za mało – wszystkich, którzy po całym dniu vibe’u muzyki, będą chcieli płynąć dalej, stewardessy zaproszą na wyjątkowy parkiet BLACK JET BUS i zabiorą w dowolne miejsce, gdzie będzie trwała impreza.
– Jesteśmy już w europejskich przestworzach, teraz czas na polskie miasta festiwalowe. Niemal przez całe wakacje nasz BLACK JET BUS będzie podróżował po letnich kurortach, nie zapominając o tętniących życiem i pozytywną energią festiwalach muzycznych. Zaczynamy od Trójmiasta, a później przez Kołobrzeg pojedziemy do Krakowa. Będziemy tam, gdzie bawi się cała Polska – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
BLACK JET BUS pojawi się pierwszy raz już 5 lipca w Sopocie i będzie dzielić się pozytywną energią w Trójmieście przez cały weekend. Trzy tygodnie później (26-28 lipca) BLACK JET BUS zawita w Kołobrzegu na Sunrise Festival, a w drugiej połowie wakacji pojedzie na południe Polski, by energetycznie wesprzeć Coke Live Music Festival w Krakowie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
BLACK JET BUS to kolejny element ogólnopolskiej kampanii “BLACK JET – The Sky’s The Limit”. 23 czerwca w przestworza wzbił się BLACK JET – obrandowany marką BLACK Embraer 175, należący do Polskich Linii Lotniczych LOT. Już niebawem konsumenci BLACK będą mogli wziąć udział w unikatowym konkursie, w którym nagrodą będzie lot na egzotyczną wyspę.