Energia dla firm odświeża wizerunek

Energia dla firm (Edf)– jeden z największych, niezależnych sprzedawców energii elektrycznej i gazu w Polsce zakończył proces rebrandingu. Spółka zmieniła logotyp, hasło oraz identyfikację wizualną. Powstała także nowa oprawa strony internetowej www.energiadlafirm.pl i materiałów promocyjnych spółki.
O autorze
0 min czytania 2016-07-22

Rebranding jest dopełnieniem wszystkich zmian, które wprowadziliśmy na przestrzeni ostatnich kilku lat, takich jak stałe podnoszenie jakości obsługi, rozszerzenie oferty produktowej, usprawnienie procesów wewnętrznych. Wszystko to ma wyróżniać nas na rynku, gdzie chcemy być postrzegani jako firma świadcząca serwis na najwyższym poziomie – podsumowuje Wojciech Pomykała, Prezes Zarządu.

Nowa identyfikacja jest ściśle powiązana z koncepcją innowacyjnego stylu zarządzania, opartego na współpracy i zaufaniu, który jest konsekwentnie wdrażany w strukturach organizacji. Kolory wybrane do nowej wizualizacji wprowadzają energię oraz świeżość i odzwierciedlają nowe hasło firmy – „Siła i moc dla rozwoju”. Zostały również zmienione materiały POS oraz identyfikacja dla przedstawicieli handlowych Energii dla firm.

Za rebranding spółki odpowiada agencja reklamowa Diferente.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj