TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach

„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach
Pierwsza polska farma wiatrowa, miliardy złotych na modernizację sieci elektroenergetycznych, budowa elektrowni gazowych – inwestycje, których wartość sięgnie nawet 380 mld zł, znalazły się w centrum nowej kampanii wizerunkowej koncernu ORLEN, która skupia się nie tylko na tym, co jest budowane, ale dlaczego.
O autorze
1 min czytania 2025-09-18

Kreacje promujące kampanię wizerunkową „Energia jutra zaczyna się dziś” obecne są w przestrzeni publicznej od początku września. Przez pierwsze dwa tygodnie działania skupiały się na reklamie zewnętrznej oraz w sieci. Trzy różne grafiki promowały hasła: bezpieczeństwo, rozwój i niezależność.

Drugi etap kampanii ruszył 16 września. Jej głównym narzędziem jest 45-sekundowy spot wizerunkowy emitowany w telewizji oraz kinie. Uzupełnienie stanowią trzy 15-sekundowe spoty opowiadające historie bohaterów długiego spotu: kapitana gazowca pływającego we flocie ORLENU, projektantki pracującej przy modernizacji sieci oraz pracownika zaangażowanego w rozwój morskiej energetyki wiatrowej.

Ten etap obejmuje także prasę, digital, outdoor oraz social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równocześnie ze startem kampanii w telewizji ORLEN uruchomił stronę internetową Energia Jutra, która w prosty i atrakcyjny sposób tłumaczy odbiorcom, jak wielkie inwestycje prowadzone przez koncern, wpłyną na życie Polaków.

Celem kampanii jest pokazanie, że strategia ORLENU do 2035 roku to działania kluczowe dla bezpieczeństwa i niezależności energetycznej, ale również dla rozwoju gospodarczego Polski. Równocześnie kampania przybliża ORLEN klientom, bo odchodzi od prostej opowieści o licznych inwestycjach. Osadza je w kontekście. Pokazuje, że energia jutra to coś bliskiego i obecnego w codziennym życiu, a jednocześnie wielkiego, o ogromnym wpływie na przyszłość kraju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy realizacji kampanii ORLEN współpracował z agencją kreatywną TWIN.collective. Za produkcję wyreżyserowanego przez Arkadiusza Nowakowskiego spotu odpowiadało studio F25. Zakup i planowanie mediów powierzono agencji re58. Realizację kampanii poprzedziły badania wizerunku i komunikacji ORLENU.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się