„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach

„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach
Pierwsza polska farma wiatrowa, miliardy złotych na modernizację sieci elektroenergetycznych, budowa elektrowni gazowych – inwestycje, których wartość sięgnie nawet 380 mld zł, znalazły się w centrum nowej kampanii wizerunkowej koncernu ORLEN, która skupia się nie tylko na tym, co jest budowane, ale dlaczego.
O autorze
1 min czytania 2025-09-18

Kreacje promujące kampanię wizerunkową „Energia jutra zaczyna się dziś” obecne są w przestrzeni publicznej od początku września. Przez pierwsze dwa tygodnie działania skupiały się na reklamie zewnętrznej oraz w sieci. Trzy różne grafiki promowały hasła: bezpieczeństwo, rozwój i niezależność.

Drugi etap kampanii ruszył 16 września. Jej głównym narzędziem jest 45-sekundowy spot wizerunkowy emitowany w telewizji oraz kinie. Uzupełnienie stanowią trzy 15-sekundowe spoty opowiadające historie bohaterów długiego spotu: kapitana gazowca pływającego we flocie ORLENU, projektantki pracującej przy modernizacji sieci oraz pracownika zaangażowanego w rozwój morskiej energetyki wiatrowej.

Ten etap obejmuje także prasę, digital, outdoor oraz social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równocześnie ze startem kampanii w telewizji ORLEN uruchomił stronę internetową Energia Jutra, która w prosty i atrakcyjny sposób tłumaczy odbiorcom, jak wielkie inwestycje prowadzone przez koncern, wpłyną na życie Polaków.

Celem kampanii jest pokazanie, że strategia ORLENU do 2035 roku to działania kluczowe dla bezpieczeństwa i niezależności energetycznej, ale również dla rozwoju gospodarczego Polski. Równocześnie kampania przybliża ORLEN klientom, bo odchodzi od prostej opowieści o licznych inwestycjach. Osadza je w kontekście. Pokazuje, że energia jutra to coś bliskiego i obecnego w codziennym życiu, a jednocześnie wielkiego, o ogromnym wpływie na przyszłość kraju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy realizacji kampanii ORLEN współpracował z agencją kreatywną TWIN.collective. Za produkcję wyreżyserowanego przez Arkadiusza Nowakowskiego spotu odpowiadało studio F25. Zakup i planowanie mediów powierzono agencji re58. Realizację kampanii poprzedziły badania wizerunku i komunikacji ORLENU.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się